Hee ik ben chloe ik ben 15 jaar oud en ik wil graag mijn verhaal delen. Toen ik rond de 14 was ging ik naar een zwembad waar ik werd aangerand voor 30 minuten door 3 oudere jongens.
Toen ik ouder begon te worden kreeg ik er flashbacks van en voelde ik mij heel ongemakkelijk met een jongen alleen. Ik ben met een vertrouwt persoon erover gaan praten en het had mij geholpen ofja dacht ik…E
en paar weken later werd kwam ik erachter dat ik een ed stoornis had ik begon zomaar op school paniek aanvallen te krijgen ik woog maar 35 kilo als 14 jarige en ik kon nooit lopen, omdat ik geen lucht kreeg en altijd duizelig was (ijzer tekort).
Een paar maanden later werd mijn huishouden meer gewelddadig mijn stiefvader begon als die boos was met spullen naar mij te gooien en mij mee te sleuren en natuurlijk op mij te schreeuwen. Mijn moeder zei altijd dat het normaal was, maar ik mocht wel niks tegen mijn vader zeggen.
Elke dag werd het erger en erger school ging niet goed mijn gezondheid ook niet waardoor ik het leven niet meer zag zitten en elke dag een plan zat te bedenken om mij het leven af te nemen.
ik ben toen gaan praten met de kindertelefoon en het heeft mij geholpen, maar mijn gedachtes zijn er nog steeds.
Ik vraag mij nog steeds af was het gedrag normaal van hun en stel ik mij aan of juist niet? Ik ben er voor iedereen die mij ooit nodig heeft!
groetjes,