Vraag

Mijn verhaal + vraag antidepressiva

  • 6 May 2018
  • 4 reacties
  • 177 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ongeveer anderhalf jaar geleden werd ik zonder enige aanleiding depressief en dag werd steeds erger. Ik ga hiervoor nu al bijna een jaar naar een psycholoog maar dat heeft tot dusver niet geholpen. Een paar maanden geleden kreeg ik door een oorontsteking (of iets wat daarop leek ik weet het nog steeds niet helemaal) last van oorsuizen en een soort chronische
oorpijn waar ik nu nog steeds last van heb. Ik ben al meerdere malen naar
een KNO-arts geweest maar ze kunnen niks voor mij doen. Het gaat nu zo slecht met me dat ik me heb gesneden (gekrabt en geslagen) en ik veel last heb van zelfmoordgedachten. Ik slik nu antidepressiva (sertraline 50 mg) en hier gaat ook mijn vraag over:
Ik slik het nu een paar weken en ik heb veel last van bijwerkingen, is er iemand die hier ervaring mee heeft en zijn/haar ervaring met de bijwerkingen wilt delen en wilt vertellen of het uiteindelijk ook heeft geholpen.

Alvast bedankt

4 reacties

Ik zie nu dat ik een paar typfouten heb gemaakt oeps sorry
Hi!

Heftig verhaal, zo ver ik weet heb je last van oor suizen? Luister je veel muziek en hard? praat toch maar even met psycholoog.
Ik kan je niet zoveel helpen maar ik wens je heel veel sterkte!

xjes!
heyy

ik heb bijwerkingen van pillen meegemaakt maar geen antidepressiva, ik kreeg ritalin en kreeg het daar meestal druk in mn hoofd van of werd super snel boos van maar ik weet niet welke bijwerkingen jij hebt. wat ik er tegen heb gedaan is dingen die ik leuk vind doen zoals: muziek luisteren, tekenen of een spelletje spelen. misschien moet jij ook zoiets proberen?

xx HIKARI-ULTRA
Reputatie 4
Badge

Hey, 

Ik neem ook antidepressiva (ook sertraline 50mg) sinds 2 weken. 

Ik had vooral in het begin een beetje een gevoel dat er precies een knoop in m'n maag zat en een vol/druk hoofd en meer last van zelfmoordgedachten. 

Maar nu dat ik 2 weken ver ben voel ik eigelijk niets meer van de bijwerkingen. 

Ik ken mensen in mijn omgeving die ook antidepressiva pakken en bij hun heeft het wel heel goed geholpen en ook mijn psychiater zegt dat dat begin even doorbijten is maar dat het echt wel goed kan helpen. 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt! 

Groetjes 

Anoniem789

Reageer