Mijn verhaal.. andermans begrip..

  • 24 January 2016
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo,

Ik ben vrij nieuw hier maar het leek voor mij de beste manier om mijn verhaal kwijt te kunnen, ofja wat in woorden te beschrijven valt.