mijn verhaal!


Badge

Hoi hoi, ik wil toch graag even mijn mijn verhaal delen! 

Op mijn 11e is er besloten om mij in een gesloten instelling te plaatsen, ik had last van agressieproblemen en had verkeerde vrienden waardoor ik op mijn 11e al vaak in aanraking kwam met de politie. Uiteindelijk is er besloten dat ik te gevaarlijk was voor de buitenwereld en ben ik in een gesloten instelling geplaatst. Na een half jaar kwam ik erachter dat ik zwaar depressief was geworden, het was zelfs zo erg dat ik meerdere keren heb geprobeerd mijn leven te beëindigen. Inmiddels ben ik 14 en ben ik nu 1 jaar uit de instelling vrij! Met behulp van een hoop therapie en hulp gaat het stapje voor stapje steeds iets beter! Ik wil hiermee zeggen dat wat er ook gebeurt in je leven en hoe je zwaar je het ook hebt of krijgt, ooit komt het goed! Misschien duurt het wel 5 jaar of misschien wel 20 jaar, geloof in jezelf! Want pas als jij in jezelf gelooft kan het beter worden!


3 reacties

Hey bedankt voor dit bericht dit had ik echt effe nodig! Ik zit zelf ook met best een lastige situatie en ik ben blij om te horen dat het met jou ook goed gaat. Ty!!!

Reputatie 4
Badge +1

wauw! trots op jou!

 

Badge

@Wjeksnwks Heyy wat naar om te horen dat het niet zo lekker gaat.. ik ben blij dat ik iets heb kunnen betekenen!

 

Reageer