Skip to main content
Vraag

Mijn verandering, raad en daad en tips ?

Toon eerste bericht

76 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 147 reacties
  • 11 juni 2024

Kort gedichtje voor (oude en nieuwe) Tover ☺️

Hé, jongen in de hoek! 

Ja, jij daar in je stoere korte broek 

Je staat je daar te schamen 

Ziet jezelf in de ramen 

Anderen kijken ook naar jou 

Zien je afbreken en je opbouw

Je handen op je rug verlegen 

Wat kom je jezelf nu tegen 

Het meisje ziet jou vernederd

Dat maakt haar vertederd

Alsof haar ogen jouw beschenen

Terwijl jij wiebelt met je blote benen 

Zij ziet jouw echte goede hart

Ze helpt jou met een doorstart

Haalt jou uit je harde straf 

Gewoon omdat zij haar liefde gaf

Toe maar lieve jongen huil maar 

Je tranen zijn een schattig gebaar

Tonen wie jij werkelijk bent 

En openen de ziel van een top vent 

Nu komt je echte ik naar boven

Je kunt het zelf nauwelijks geloven 

Je betuigt je spijt aan allemaal 

Vertelt goud eerlijk jouw verhaal

Maakt zelfs excuses op je blote knieën 

Echt, wat win jij nu veel sympathieën 

Nu weet en ziet iedereen je ware aard

Die jij aan alle kinderen openbaart

In rokje en met mooi lang haar

Trotseer jij zelfs vals commentaar 

Je durft nu ook verkering te vragen 

Weet je lieve meisje te behagen

Zij was het ook die jou hielp in je straf 

Zo moest het zijn, zo liep het af 

Nu ben jij een lieve super fijne jongen

Je hebt heel veel respect afgedwongen 

Bent avontuurlijk, helpend, lief en stoer

Jouw leven is echt op de goede toer

Tot slot voor jou een echte wens 

Veel geluk, jij bent een heus goed mens 

♥️ 

Doby 

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Topic-opener
  • Ster
  • 2410 reacties
  • 11 juni 2024

Hey @Dobymeis13  wat mooi! Dankjewel!! ♥️ Goed gemaakt!  Ik ga deze bewaren!! 

Liefs Tover xxx

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3234 reacties
  • 11 juni 2024

Wat een werkelijk prachtig gemaakt gedicht @Dobymeis13  mijn complimenten! Heel mooi gedaan! 

Groetjes liefs Tartan X 

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3234 reacties
  • 12 juni 2024

@Dobymeis13  ik vind dat je bovenstaande gedicht, net als die van @EmmakokfanEva  en @candentis wel in de gedichten topic kunnen 😉 komen ze nog meer tot hun recht , maar dat is mijn bescheiden meninkje hoor 🤭

Groetjes Tartan 😘

b0bbie_4x
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • 41 reacties
  • 12 juni 2024

Hey @Tover01 !! Ik weet dat dit bericht van een tijdje geleden is maar toch wil ik er op reageren!! Ik vind het echt een mooi verhaal en het is echt knap dat je eigenlijk jezelf zo hebt gevonden! Ik vind ook dat je het ook heel mooi hebt verteld en ik vind het heel leuk om te lezen! Echt goed beziggg

Groetjessss

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 12 juni 2024

Heyy,

@Dobymeis13 Wat een prachtig gedicht!! Echt mooi geschreven!👏❤️

@Tover01 Ik blijf jouw verhaal echt zo mooi, ontroerend en bijzonder vinden! Je hebt zo'n prachtige verandering meegemaakt en het is zo fijn dat je nu echt jezelf bent! Je hebt dat echt prachtig verwoord en dat blijf ik mooi vinden!🥰

Liefs van ItsJustMe <3

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Topic-opener
  • Ster
  • 2410 reacties
  • 12 juni 2024

Hey lieve @b0bbie_4x  en @ItsJustMe  super bedankt!! Ik had nooit gedacht dat mijn verhaal zo veel zou betekenen voor anderen. Ik dacht gewoon ik vertel het en hoor wel iets van " mooi lesje geleerd"  of " lekker voor je" ofzo hihi 🤭 toen ik dit net had geschreven had ik al weken echt slechte gevoelens door de schaamte  en spijt en herinneringen en sliep ik matig. De reacties hier en in mn omgeving zijn zó lief en geweldig dat ik nu eigenlijk gewoon blij ben dat ik de straf en de omkeer heb meegemaakt en nu mezelf ben.  En happy. Dank jullie ook voor jullie lieve reacties!! ❤️❤️

Liefs Tover xxx 😘

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 147 reacties
  • 13 juni 2024

@Tover01  graag gemaakt hoor! Jij verdient de complimenten! @Tartan14  en @ItsJustMe  Dankjewel echt lief! Ik zal in die topic zetten. Sweet van jullie! 😊😊

Doby x 

• 0 reacties
  • 8 november 2024

Hai,

vraag het maar even hier, denk dat het hier niet off topic is😉😊 weet je juf eigenlijk al iets over hoe dit gegaan is? of ziet ze dan de @Tover01 van nu zoals je nu jezelf durft te zijn voor het eerst?😊 denk dat ze dat super bijzonder vind (want dat is het ook en vind ik ook echt!! super knap dat je dit je gelukt is🤗)

veel liefs, L

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Topic-opener
  • Ster
  • 2410 reacties
  • 8 november 2024

Hey @Cantaloupe  ja ik heb haar al wel eens weer bezocht in de brugklas en dat vond ze echt superleuk!  En ik was na mijn straf al veranderd in groep 8 dus ze kende mij al wel in mn nieuwe "vorm" 😉. Dat weet zij in ieder geval al wel. En nu is het natuurlijk helemaal super om dan met datzelfde meisje dat mij aansprak toen ik voor straf in de hoek stond, bij haar te komen en dan als stelletje ☺️😍. Dus dat ziet ze dan wel voor het eerst en ook hoe goed het nu met mij gaat wel 😊. Lief dat je het vraagt! ♥️

Liefs Tover xxx

• 0 reacties
  • 8 november 2024

Hai,

leuk dat je al een keer bent geweest😊 denk dat het heel bijzonder en leuk voor haar is jullie straks samen zien😍

fijn dat je het dan even laat weten🙂,

liefs L.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 128 reacties
  • 18 november 2024

Hoi, wauw wat een verhaal zeg. Ik vind het echt geweldig. Zoals je was en zoals je geworden bent. Je had het nodig om jezelf te vinden. Ik vond het heel mooi om te lezen. Dat vervelend doen. En dan de andere kinderen.  Hoe de juf echt superboos werd. Ik begrijp haar wel.  Dat ze je daar een tijdje liet staan. Op de gang in de hoek. Ook hoe je de straf beleefde. Jij moest daar staan nadenken met je handen op je rug. Iedereen liep achter je langs. Dat lijkt me best wel heftig voor een jongen van 12. Ik leefde helemaal mee. Dat je daar staat en dan alles door je hoofd gaat. En dat lieve meisje dat je bijna wakker maakt. Wat super om te lezen. En helemaal geweldig dat zij nu dus jouw vriendin is. Nu begrijp ik ook waarom jullie zo zijn samen. Echt een bijzonder verhaal. Dat je naar die juf gaat is helemaal lief! Wat zal ze trots zijn. Ik blijf dit ook volgen! Groetjes Tjempie xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Topic-opener
  • Ster
  • 2410 reacties
  • 18 november 2024

Hey ​@Tjempie   welkom hier! Leuk dat je mee gaat doen!  En dankjewel voor je mooie woorden! Zo was het ook inderdaad. Dat zeg je mooi :). Binnenkort ga ik met haar naar de juf en zal het laten weten!

Liefs. Tover xxx

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 128 reacties
  • 19 november 2024

Hoi Tover.  Bedankt. Ik ben benieuwd. Echt leuk. Ik vind je echt stoer. Veel plezier bij de juf.  Groetjes Tjempie xxx

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3234 reacties
  • 19 november 2024

Hoi hoi ​@Tjempie  welkom hier! Dit is inderdaad een inspirerend verhaal.  Hier kun je het ook lezen maar dan door de ogen van het klasgenootje.  

Ik vind dit persoonlijk een prachtige versie. Gemaakt door Maiskolfje, staat er wel bij. Helaas kan ze niet zo vaak maar ze schreef dit prachtig! 

Groetjes liefs Tartan X

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 458 reacties
  • 15 januari 2025

Haii lieve ​@Tover01 ,

ben je al weer bij je juf langsgeweest? Ik moest eraan denken 😊

liefs🤗

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 327 reacties
  • 16 januari 2025

Wat een mooi verhaal.  Ik vind je heel stoer, dat je zo durfde te veranderen.

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Topic-opener
  • Ster
  • 2410 reacties
  • 16 januari 2025

Hey ! ​@Cantaloupe  ja zijn we ! Ze vond het geweldig en was echt heel blij dat we een setje zijn haha! Ze wist het allemaal nog en ik had haar al wel eens weer gezien hoor na de tijd maar dat we nu verliefd zijn vind ze helemaal superleuk. En toen mn vriendin zei dat dat ook een beetje aan haar te danken was werd ze zelfs wat ontroerd ! 😘En dankjewel ​@Diana  !

Liefs Tover xxx

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 193 reacties
  • 16 januari 2025

awwwww wat superleuk! superfijn dat jullie zo blij met elkaar zijn😍veel plezier nog samen!

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 458 reacties
  • 16 januari 2025

Awhh wat super lief ​@Tover01 🥰

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii ​@Tover01 ,

Awhh wat leuk om te lezen! ☺ En wat fijn dat jullie nog zo blij zijn samen 😊dat is je zeker gegund! Veel plezier nog samen!

Liefs 🤗

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 327 reacties
  • 17 januari 2025

@Tover01 wat cute dat jullie nu een stelletje zijn.  Is het heel serieus?

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3234 reacties
  • 17 januari 2025

Hoi lieve ​@Tover01 zeer cute! Het is en blijft een prachtig verhaal van jou/jullie. "Van straf naar stelletje " zeg maar 😉. Heel lief hoe jullie naar de juf gingen en haar reactie. Op zo'n manier is het als docent ook geweldig om resultaten van je werk en aanpak te zien denk ik. En jullie maar stralen! 🥰

Groetjes liefs Tartan XxX

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Topic-opener
  • Ster
  • 2410 reacties
  • 17 januari 2025

Hey dank jullie wel weer! ♥️🫣 Zo lief!  ​@Diana  Ja 7 maandjes alweer! 🥰 Liefs Tover xxx 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 128 reacties
  • 17 januari 2025

Hoi, ik vind het ook heel lief! ♥️En schattig dat jullie naar de juf zijn geweest! En dat ze zo blij was! Haha leuke woordspeling ​@Tartan15 ! 

Groetjes Tjempie xxx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen