Vraag

Mijn verandering, raad en daad en tips ?

  • 29 August 2023
  • 40 reacties
  • 808 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Hey, ik ben nieuw hier maar ik keek al wel eens dus ik dacht, ik wil heel graag eens mijn verhaal kwijt, en ook anderen helpen!

Het verhaal van T.

De namen zijn niet de echte namen!

Ik ben T, jongen van 12 jaar en ik zit nu op de middelbare school. Mijn hobby is voetbal, zwemmen en muziek, en nog 2 andere ‘stiekeme’hobbys maar daar kom ik zo op. Tot kortgeleden was ik een ‘stoere’jongen. Mij kon niks gebeuren en ik kon alles. Ik liet nooit mijn gevoelens zien en huilen dat doe je niet. Samen met 3 andere jongens in mijn klas was ik de gangmaker, de grote mond die wel even liet zien dat hij de stoerste was en als de juf en nu de lerares er wat van zei lachte ik het weg en deed alsof het me niks uitmaakte. Meisjes waren leuk maar er echt mee omgaan dat deed je als het moest of als je kon opvallen en je de held kon spelen. Kortom ik was best wel een lefgozer vond ik zelf.

Laag cijfer? Cool ! Eruit tijdens de les? Dat lag aan de juf! Ruzie met iemand? Mooi toch, dat is pas vet!

Maar langzaam begon ik iemand leuk te vinden. Ik gaf daar niet aan toe want leuk vinden en lief zijn? Dom gedoe, niet stoer! Maar het bleef, en werd sterker. Bah, dat wil je toch niet! En dan nog, dat meisje heeft rare hobbys, en houd van dansen en knutselen, brrrr. Nee hoor niks voor een stoere kerel als ik ! Maarja, als ik als stoere vent naar haar keek, werden mijn wangen warm. Als ik haar zag ‘s morgens voelde ik een kriebel van binnen. Dat kon toch niet? Bij een rebel als ik horen zulke zwakke gevoelens niet. Nee?

Ik begon haar op te zoeken, bij haar in de buurt te komen. Als we werkgroepjes maakten wou ik bij haar in, dat soort dingen. Ik gaf niet toe maar mijn onbewuste gevoel wel. Maar toen….

Ik was een dag ziek, echte buikgriep en dus vrijdag niet op school, en het weekend ook niet uit bed te krijgen. Goh, ik ziek? Ik zwak? Ja dus! En maandag kom ik weer op school, en de klas kijkt bij mijn binnenkomst bijna teleurgesteld. Daar heb je hem weer, zie ik ze denken. Ook Myra (niet haar echte naam), het meisje waar mijn hoofd van draait. Ook zij kijkt een beetje zakelijk als ik binnen kom. Niet blij, niet vriendelijk. Alleen de juf zegt dat ze blij is dat ik er weer ben. Ze moet wel, dacht ik later. En ergens begon er iets in me wakker te worden. Toen ik weer thuis kwam vroeg mijn moeder met haar vriendelijke stem ’hoe was het? Vonden ze het fijn dat je er weer was?’ . Ik zei snel ja mam en vloog naar zolder. En ik heb als een gek zitten slikken en water over mijn gezicht gegooid en tegen een groot kussen zitten meppen. Ik maakte mezelf wijs dat het de buikgriep zou zijn, ging wel over. Maar het gevoel bleef, de twijfel over mezelf, over hoe ik was, deed, gevonden werd door anderen. Nóg gaf ik er niet aan toe, nee dat kon niet.

Ongeveer twee weken later ontplofte het. Ik was weer helemaal terug in mijn ‘rol’als stoer vervelend rotzakje, en mijn juf verloor steeds meer haar geduld met mij. Ik praatte door dingen heen, rolde een knikker door het lokaal en dat soort geklooi, en nadat ik het begin van een presentatie begon te verpesten door er doorheen te kletsen en lachen, was het klaar voor mij. De juf ging uit haar dak, gaf een toespraak over wat ik allemaal deed, wat ik bedierf voor de anderen, ze brandde mij helemaal af. Ik wou eerst nog doen of het me niets deed, maar ik schrok me kapot, kon geen woord uitbrengen, ik had ogen als schotels en zat stijf als een bezem. Ze stuurde me naar de gang, liep achter mij aan en de deur dicht, vertelde ze dat de klas aan mijn gedrag onderdoor ging soort van, dat ik haar werk en de sfeer op deze manier bedierf, en of ik daar maar eens flink over wou denken want ik stond er nog wel een tijdje zei ze. En als ik dat niet deed, werd het de directeur en verdere stappen. Toen ging ze weer naar binnen. Ik stond daar, en op die gang zijn aan de andere kant grote ramen en kijk je op het plein. Ik zag mezelf in die ramen gespiegeld. En aan de andere kant allemaal kinderen die een buiten les bio hadden en mij allemaal zagen staan. Ik voelde enorme schaamte, echt meer dan ik ooit had. En ik zag dus mezelf in die ramen. En toen gebeurde er iets in mezelf. Ik zei in mezelf: wat zie je daar nou eigenlijk? Ik die altijd stoer, vervelend, naar, storend enzo was, wat was ik eigenlijk? In die ramen zag ik een jochie ! Gewoon een jochie van 12, nauwelijks groter dan de plant die er ook stond, een joch met een shirtje waarop stond “champ” en een afgeknipte korte broek. Een heel gewoon ventje dus. Niks bijzonders of stoers. Ik zag mijn gezicht en haren en ik kon er niet meer naar kijken. Ik draaide me half om en boog mijn hoofd, ik begon mezelf daar ontzettend naar te vinden. En toen, kwam mijn klas naar buiten. Ze mochten allemaal even 5 minuutjes wat drinken en even kort naar buiten. En ik stond daar. En ze keken allemaal met een soort blik van ‘goedzo!’. De jongens schudden lachend met hun hoofd, en daarna kwam Myra met haar 2 vriendinnen naar buiten. Karin zei hardop lachend : ‘oeh oeh straf!’ , en Myra reageerde: ‘jahaa die staat zijn lesje te leren, kom we gaan naar buiten!’ En giechelend liepen ze verder. Meer woorden wilden ze niet aan me vuil maken. De andere meisjes lachten hard of achter hun hand of keken zo snel even van boven naar beneden naar me en een meisje zei zacht: lekker voor hem, en ze liepen ook door, Ik voelde het door mijn lijf snijden, ik had nu een hekel aan mezelf en alles wat ik was. Ik draaide me nog een slag om en ik leunde tegen de muur met mijn voorhoofd, ogen strak naar de vloer. Toen ze terug kwamen had ik dat niet eens meer door want ik was helemaal in mezelf zeg maar. Ik was heel moe en totaal vernederd en stuk. En wat het gekste was?Ik vond het goed! Dit was zo logisch! Een sukkel als ik verdiend niet beter. Terwijl ik daar leunend sta met mijn handen op m’n rug half tegen de hangertjes aan, hoor ik opeens na een tijd de stem van Myra. De les was al lang weer begonnen maar zij was even naar buiten gegaan naar het materiaal lokaal om iets op te halen. Hoe lang ze naar mij had gekeken weet ik niet, maar ze zei: “Hoe voel je je daar? Jij hebt lang straf!” En ik? Ik nam een besluit, ik stop met dat stoer doen! Ik kan dit niet meer! Bovendien was ik ook helemaal stuk. Dus ik zei: “ verschrikkelijk Myra, ik voel me echt verschrikkelijk”. Toen was ze even stil en zei: “ Kan ik me voorstellen. Waarom doe je ook niet gewoon gezellig mee vanaf nu? “ En toen begon ik te huilen en liet het gaan. Snikken, snuiven, alles. Myra klopte op het raam naar de juf en legde een hand op mijn schouder. Ze zei: “zo is het veel beter T” , ze begreep het helemaal, en toen kwam de juf. Ook zij legde een hand op mijn hoofd en nam me mee naar een kantoortje. En daar heb ik alles verteld aan haar. Mijn domme gedrag, mijn stoerigheid, het was allemaal maar toneel. Ik ben niet zo. En nu kom ik even terug bij mijn opmerking over de 2 andere ‘stiekeme’ hobbys, Ik beloofde haar, dat ik vanaf nu leuker ging zijn, mezelf zijn, dat ik stiekem graag zing en dans, en dat ik thuis op zolder wel eens een rokje aan trek en dan gauw weer uit, niet omdat ik geen jongen wil zijn maar omdat ik dat rokje dragen leuk vind. En zo maar verder kwam alles er uit. En Myra heb ik dit ook verteld, en in de klas merkten ze dat ik was veranderd. Maar dit verhaal wordt veel te lang denk ik. Sorry! Wat ik wil zeggen is, nu ik open ben, mezelf ben, is het ettertje totaal weg! Ze zeggen het allemaal: ik ben anders geworden, vrijer, zachter. Ik heb nu veel meer vrienden en vriendinnen, en Myra is nu 1 van mijn bff’s waar ik mee lach, tut, lol maak en samen films kijk enzo. En wie weet worden we ooit…….

Nu mijn vraag aan jullie. Wat vinden jullie hiervan, doe ik hier goed aan? Zijn jullie het eens dat dit veel ‘stoerder’is ? En, zijn er meer hier bij jullie die ook met kleding ‘spelen’ bijvoorbeeld jongens die rokjes dragen of make up? En is dat leuk en wat vinden jullie vrienden daarvan? En hoe kom je er voor uit?

Nou dat was een heel verhaal. Sorry voor de lengte ik hoop dat het te lezen was.

Hartelijke lieve handjes en groetjes van een nieuwe T !

 


40 reacties

Hey @Tover01  mooie life changing story! Je bent echt omgedraaid zeg maar. Ik vind het een top verhaal. Ook knap hoe jii jezelf letterlijk en figuurlijk kritisch bekijkt. Ik denk, hoop dat ik dat mag, dat @Tartan13 jouw verhaal wel aanspreekt, met de straf en de rokjes en ook zo open over je feelings. En er zijn hier super lieve fijne mensen voor je i think. Dus ik ken nu  zoals Tartan, @Banaantjeeee , @Maiskolfje , @OnlyMe  en @MickeyMouse  en @Monkeyboy69  ook super dudes, en er zijn nog veel meer, en @Mara.xy  liked jouw verhaal. Ik vind het inspirerend. En antwoord: ja je doet er goed aan, keep up! En zeker zijn er jongens met rokje die hier zijn! Tartan in ieder geval. Nou, fijne tijd hier en ik denk er reageren wel meer op je verhaal. Succes met je nieuwe lieve jongen zijn! Top! 

Asky XxX 

 

Goh ik word erg blij van dit verhaal. Natuurlijk doe je hier goed aan! Je bent veel stoerder als jezelf. Ontzettend knap hoe ver je bent gekomen in een korte tijd.

Mooi om te lezen @Tover01 !

Goed dat je jezelf wil zijn, volgens mij ben je een lief persoon 🙂

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Tover01  wat een mooi verhaal en een top verandering voor je! Sterk dat je het zo vertelt en geleerd hebt van die situatie en de straf! Herkenbaar ook wel een beetje. En voel je lekker vrij om te dragen en te zijn wat en wie je wilt!  Je mag hier ook alles vragen over je gevoelens en je gedachten.  Leuk dat je er bent! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tover01  Wat geweldig om te lezen! Ik werd er ook blij van. Wat fijn dat het je zo goed gaat nu. En je kunt trots zijn dat je na je straf zo veranderd bent! Het is vooral leuk om te lezen dat je het opeens in zag en toen je ware ik het won. Wat een bevrijding zo te zien als je zo voor iedereen op je nummer gaat en daarna je schaamte toe geeft en huilt en eindelijk jezelf wordt. Knap hoor! En trouwens ook lief van Myra! Antwoorden op je vragen: 

- ja! Je doet hier zeker goed aan, je bent jezelf nu 😀

- zeker vind ik je zo veel stoerder! Ik vind jongens super leuk als ze stoer maar ook gevoelig zijn. 

- over je kleding, rokjes en hoe je daarmee om kunt gaan zijn er best wat topics, bijvoorbeeld van Tartan13. Ik vind het zeker sexy en cool, jongens in rokje! 

- er zijn wat topics over straf, misschien ook iets voor jou? Ik heb er zelf ook 1(ik wil lerares worden) 

Heel veel geluk met je nieuwe zelf Tover01! 

Maiskolfje X 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi @Tover01  ik heb ook antwoorden voor jou :) 

Zijn jullie het eens dat dit veel ‘stoerder’is ?

Absoluut zeker! Je hebt de goede richting gekozen namelijk jezelf zijn!  Ik heb wel raakvlakken met jou als in dat ik ook een lesje, inzicht en een straf nodig had om even op de rails te komen ☺️ het hoort denk ook wel bij puberen en onzekerheid, jezelf ontdekken, dat soort dingen. Maar ik vind je dapper en top hoe je het verwoord. Gefeliciteerd met je nieuwe zelf 😉🥰

En, zijn er meer hier bij jullie die ook met kleding ‘spelen’ bijvoorbeeld jongens die rokjes dragen of make up? 

Ja hoor, ikzelf ook, ik draag tegenwoordig gewoon wat ik wil, rokjes, shorts,  etc. ook naar mijn club of thuis of in de buurt.  Ook eye liner soms en armbanden, gewoon omdat ik me daar goed bij voel. En het is heerlijk om je eigen keuzes te maken!  En je wordt er niks minder 'stoer'  van vind ik. Lees mijn topics anders maar eens daar vertel ik er over ☺️

 

En is dat leuk en wat vinden jullie vrienden daarvan?

Mijn echte vrienden, meisjes en jongens die ik als bff zie, vinden me gezellig en leuk om mee om te gaan. Dat voelt voor mezelf ook fijn. Ik merk in mijn omgeving dat steeds meer jongens uit dat gevoel willen van alleen maar stoer doen.  Stoer is leuk maar emoties ook.  Dan wordt je denk ik een completer mens. Ik maak ook geen enkel onderscheid tussen  mensen. 

En hoe kom je er voor uit?

Ik heb een topic daar over. Niet dat jij het dan ook zo moet doen maar misschien helpt het je :) 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +17

Nu mijn vraag aan jullie. Wat vinden jullie hiervan, doe ik hier goed aan? Zijn jullie het eens dat dit veel ‘stoerder’is ?

 

Lekker jezelf zijn en je niks aantrekken van de meninkjes van anderen is 1000 keer ‘stoerder’ dan dat geforceerde ‘alpha male’, macho gedoe (dat zijn meestal ook heel onzekere jongens).

Goed bezig dus en je mag idd best trots zijn op jezelf.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey bedankt allemaal, wat lief dat iedereen zo blij reageert, ik ben er echt blij meedat iedereen het mij zo gunt, ik moest er een beetje van slikken omdat ik dan terug denk aan dat ik zo'n vervelend ventje was, voel ik me schuldig haha.  En ik ga het zeker blijven vol houden want het is veel leuker en iedereen vind mij ook veel leuker. Ik heb zelf veel meer respect voor anderen en dan krijg je het zelf ook. Ik ben er echt blij mee. Op school is het ook anders en beter. Want nu ik beter luister en ook wat netter doe, merk je ook dat de leraressen mij ook leuker vinden om te helpen en advies te geven enzo.  En het is ook goed zo. Er is nix mis mee met gewoon netjes doen, ik heb er geen moeite meer mee om gewoon beleefd te zijn, met 2 woorden terug te spreken en u te zeggen en dat soort dingen en daarom ga ik zeker zo door. Ik blijf ook hier op het forum want ik heb heel veel gelezen van jullie en daar leer ik van! Dus Bedankt ! En Tartan13 ik heb al jouw topics gelezen en dat sprak mij echt aan! Ik heb er veel aan want toen ik dat las voelde ik het zelf ook weer. En van iedereen ga ik nog nalezen wat jullie allemaal vertellen, het is wel veel haha  😊 maar ik beloof het! En Maiskolfje ik ga jouw topic zeker beantwoorden!

Handjes en kus en liefde !
Tover

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @Tover01 ,

Ik vind het echt een mooi verhaal! Ik denk dat je door dit te doen hebt laten zien hoe sterk je eigenlijk bent, en ik denk dat je hiermee veel meer lef hebt getoond dan door de onhandige daden daarvoor, ik vind dat je heel erg trots op jezelf mag zijn, want niet alle mensen ondergaan, of hebben de kans om zo een verandering te ondergaan. Ik denk dat dit meer “mannelijkheid” toont en dat je daardoor voor mij veel “stoerder” bent geworden, dit is een verhaal om niet gauw te vergeten, nogmaals ik vind dit echt ontzettend knap en fijn voor je!

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Dankjewel @OnlyMe  dat bemoedigt mij nog meer! Ik heb al best wat van jou gelezen en respect ook voor jou! Leuke verhalen in de topic over gelukkige momenten!  Ik voel me thuis hier, ook dankzij jou.  Ik zal mijn best blijven doen! 

Handjes en kus, Tover X 

Reputatie 7
Badge +9

Ik vind het echt prachtig hoe je alles hebt verteld. Om eerlijk te zijn vond ik het jammer dat het afgelopen was.

Wat jij hebt meegemaakt mogen meer mensen hebben.

Met die rokjes. Ik vind dat prima kunnen hoor. Ik zou het persoonlijk geweldig vinden als je zo naar buiten zou gaan en dat je daarmee jongens aanspoort op hetzelfde te doen.

Een mens moet zichzelf kunnen zijn.

En dit kan even gemeen over komen. Maar ik vind het goed dat je naar de gang bent gestuurd, ik vind die reacties goed, ik vind het goed dat er daar een raam was en ik vind het goed dat je hebt gehuild.

Je mag trots zijn op jezelf

Reputatie 7
Badge +4

Goed gezegd @ikweethetnietmeer2009  ik vind dat niet gemeen hoor, het is inderdaad heel goed geweest voor @Tover01  en ik zou deze zelfde flinke straf en verandering ook aan sommige anderen gunnen. Zou goed voor ze zijn. En nogmaals aan jou alle complimenten en respect hoe je jezelf zo geweldig hebt herpakt Tover! Je had deze straf ervaring even nodig ☺️💪Goed bezig nu hoor! 🥰 

Maiskolfje X 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, 

@ikweethetnietmeer2009  zei: En dit kan even gemeen over komen. Maar ik vind het goed dat je naar de gang bent gestuurd, ik vind die reacties goed, ik vind het goed dat er daar een raam was en ik vind het goed dat je hebt gehuild. 

Je hebt helemaal gelijk hoor, wat mij betreft klinkt dit niet gemeen :) Ik zal niet het hele verhaal doen  want het gaat om Tover, maar ik heb zelf ook een keer zoiets meegemaakt toen ik net puber werd en heel druk en melig en lacherig  was, en dat was achteraf goed voor mij vind ik nu. Ik moest bij gym in de hoek en als je al die ogen letterlijk op je rug en handen gericht voelt (er waren 3 klassen) en de commentaren van al die kinderen over jou hoort, gaat het zo door je lijf dat je echt wel nadenkt over wat je deed en of het dit waard is. Ik ben toen ook bewust geworden van hoe het eigenlijk met me ging en eraan gaan werken. @Tover01  beschrijft dat heel mooi en ik ben het zó met hem eens! En zeker ook met jou. Het is inderdaad goed!  😊 Ik vind je verhaal echt inspirerend en nu ik het nog eens lees , het raakt me echt Tover! 

Groetjes liefs Tartan X 

Hey,   @Tover01  and @Tartan13  ik vind dat super sweet te zien, twee jongens die zo eerlijk over hun fout praten (en ook weer geen heel zware fout hoor) en hun straf en wat ze geleerd hebben.  Ahw we zijn youngsters en pubers en jongens doen dan maybe vaker wilde dingen nog dan meisjes. Dan krijg je straf en jullie hebben jezelf echt gebeterd en zijn echt lief en sociaal en daarom echt super stoer 💪😎 dus de straf heeft gewerkt en zoals ik eerder zei goed hoe jullie je zelf kritisch bekijken.  @ikweethetnietmeer2009  heeft vol gelijk en was niet gemeen maar waarheid hoor! 

Asky XxX 

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt nogmaals allemaal! Ik voel me klein dat zoveel mensen zo positief over mij zijn, echt waar. @ikweethetnietmeer2009 dankjewel, je hebt helemaal gelijk. Ik had het dik verdiend en het was zeker goed! En over de rokjes, ik ga het inderdaad proberen, me steeds vrijer voelen. Daarover gesproken, @Tartan13  ik vind je een voorbeeld daarin. En wat een verhaal van jou ook. Vernederend. Maar toch positief . Net als ik xd. Ik heb je helemaal! Bedankt ook voor het delen. Allemaal dus! Zo lief! 

Knuf van Tover X 

 

Hey lieve @Tover01  ik had nog 1 vraagje als mag. Jij zei : ik heb er geen moeite meer mee om gewoon beleefd te zijn, met 2 woorden terug te spreken en u te zeggen en dat soort dingen.  

Wat bedoel jij met 2 woorden terug te spreken? ☺️ ik kan nog net niet goed genoeg nederlands denk ik, sorry haha.  Was gewoon nieuwsgierig hoor. 

Asky XxX 

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Tover01!

Ik was ongeveer ook zo als jouw in mijn basisschool tijd! Ik droeg toen ook wel is stiekem een rokje of meisjeskleding in het algemeen (tenminste wat mensen vinden wat meisjeskleding is) en had ook 2 "stiekeme" hobby's namelijk turnen en kunstrijden (of kunstschaatsen). Alleen had ik nooit de moed of stoerheid het te vertellen en te doen zoals jij  en @Tartan13! Uiteindelijk had dit ook een andere reden dan jij of @Tartan13 maar het laat zien dat niet iedereen de stoerheid heeft die jij hebt! Je moet gewoon jezelf zijn! En wat betreft of mijn vrienden het weten dat ik rokjes of zo draag: nee ik leef een soort dubbelleven thuis als meisje en in het openbaar als jongen. Dus het zou heel fijn zijn als ik een beetje moed en stoerheid van je zou kunnen lenen! ;) Ik wens je nog veel suchen met jezelf zijn! (Kon ik dat maar...) 

Groetjes Caiya

Reputatie 7
Badge +12

@Askygirl  dat is een stukje respect- uiten zeg maar. Ik bedoel, als een lerares (of een  persoon die jou leiding geeft of iemand die het ergens voor het zeggen heeft ) jou een opdracht geeft of een aanwijzing dan antwoord ik met 'ja mevrouw' of 'nee meneer' om te laten merken dat ik het begrijp en op volg. Dat is met 2 woorden 😉 deed ik nooit maar nu wel, eig altijd zodat ik het niet meer verkeerd doe. 

X Tover 

@Caiya  lieve sweety😘 ik hou nu al van jou! Weet je meis, het komt met de tijd ga je steeds meer moed vinden en het is logisch nu dat je terughoudend bent zoals ik je topic las.  Het gaat echt komen, ik geloof daarin en ik vind jou echt een lieve kanjer! Heel lange hug van mij! 👩‍❤️‍👩

@Tover01  ik snap het. Heel netjes, ik hou daar wel van mensen die respectvol zijn en hun positie kennen zeg maar. Goed om beleefde jongen te zijn. Je hebt op meer gebieden een 'zwaai' gemaakt joh,  zo cool van je! Houd vol dit! 🥰 

En, ik ben overtuigd jullie staat rokjes super mooi! 

Asky XxX 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi !

@Caiya  ik wil je graag wat moed geven hoor, stuur het je 😘😉 je bent echt lief!  Mooi hoe je het vertelt, ik sluit me aan bij @Askygirl . Komt vast goed ik gun het je zo! 

En @Askygirl wat @Tover01  uitlegt doe ik ook. Altijd ja mevrouw of nee juf.  In onze klas is dat een norm, dat je elkaar respectvol aanspreekt bijvoorbeeld dat je niet zegt ' heej doe me die pen!' Maar vraagt ' mag ik die pen van je Lucy?'. ...of als iemand je ergens mee helpt uitleggen ofzo dat je dan niet zegt 'yo'  maar 'ik begrijp het Melanie'.  Zulke dingen. En inderdaad dat is heel goed!  Bij de scouts op officiële momenten zeg ik bv tegen mijn ploegleidster van 15 ook ' Ja pl' of 'nee Angela' . Zit gewoon in me haha . @kindertelefoon: de namen zijn niet echt! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Lieve @Caiya  even speciaal voor jou: het gaat je lukken! Dankjewel voor je lieve bericht ! Stap voor stap zul je zeker steeds meer jezelf kunnen laten zien. En ik denk dat je prachtig bent 😘 

Knuf Tover x

Ik geef je ook moed hoor @Caiya !

Ik hoop dat je zo snel mogelijk overal je zelf kan zijn. Ik las je topic, erg lastig allemaal!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tover01 , @Tartan13 ik vind jullie beide geschiedenis zò inspirerend, ik wil aan jullie vragen, of jullie het goed vinden dat ik jullie verhalen combineer en dan ga herschrijven vanuit het perspectief van het meisje? Jullie ondergingen je straf allebei onder de ogen van het meisje waar je een crush op had, en ik zou het mooi vinden om zo'n beleving dan vanuit 'haar' ogen te beschrijven. Hoe zij tegen de jongen aankeek voor, tijdens en na de openbare straf en hoe haar kijk op hem daarna ook positief veranderd.  Maar: ten eerste ik wil @OnlyMe niet in de wielen rijden want zij maakt een heus mooi boek en ik een kort verhaal, dus ik zal het verhaal laten lezen als ik het klaar heb, en ten tweede ik maak het alleen als jullie het allebei oké vinden. Ik hoor het wel :) 

Maiskolfje X 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Maiskolfje  is goed, mooi dat het je inspireert en dat het iets positiefs op blijft leveren. Overigens heb ik van mijn crush van toen heel veel teruggekregen over hoe zij het vond. Ben benieuwd naar jouw verhaal.

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Maiskolfje  oef daar werd ik wel even verlegen van.  Je bedoelt dus  " hoe zij tegen de jongen aankeek voor, tijdens en na _zijn_ openbare straf en hoe haar kijk op hem daarna ook positief veranderd? "   Je mixt Tartan en mijn verhaal dus in 1 fictieve jongen en 1 meisje personages? Wat lief dat je daar dan akkoord voor vraagt! Wie ben ik om dan nee te zeggen, tuurlijk mag dat van mij! 

Knuf Tover X 

Reageer