Vraag

mijn vader is woest en boek kwijt

  • 4 February 2020
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oohw help

Mijn ouders geven me elke maand 10 euro om aan eten in de kantine te besteden maar vandaag heb ik 5 euro aan eten in kfc besteed en gezegd dat ik 4 euro aan chocolade uit de kantine besteed had.

En ik heb het opgebiecht aan mijn moeder en ze begreep me maar mijn vader kwam erachter en is woest

En ik ging mijn spullen klaarzetten voor school maar wat bleek ik ben mijn wiskundeboek kwijt..

Help me alsjeblieft,ik heb geen idee wat ik nu moet doen

 

X me


2 reacties

Hey Selfie blossom

 

Je vader kwam erachter dat je geld besteed hebt, waardoor hij erg boos werd. Daarnaast kan je je wiskundeboek niet meer vinden.

 

Wordt je vader wel vaker boos? Naar mijn vermoeden zou hij niet lang boos kunnen blijven rond de enkele euro’s die je besteed hebt. Wie weet had hij een slechtere dag of was hij vermoeid, wat hij jammer genoeg op jou uitgewerkt zou kunnen hebben.

 

Is het wiskundeboek reeds terecht? Misschien is het onder je bed geschoven, ligt het onder een kussen, of heb je je boek op school laten liggen. Vraag eventueel rond in je vriendenkring wanneer ze je boek voor het laatst gezien hebben. 

 

Gr. Kenshin

Heyy

Misschien heb je je boek wiskunde gewoon in het lokaal vergeten, ga daar eens kijken en zie of je hem terug vindt. Dat je vader boos wordt om die 5 euro die je verspilt hebt aan eten is wel een beetje raar, geloof je wel hoor maar snap niet waarom hij daarom boos is, ligt misschien aan mij. Probeer misschien voor zo weinig mogelijk conflict te zoeken, blijf op je kamer als het kan, ontloop hem een beetje. Negeer hem niet want dat kan het denk ik erger maken.

Hopelijk betert het snel!

Kaas123

Reageer