Vraag

Mijn vader heeft mij over de grond gesleurd

  • 31 May 2022
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo Mensen :)

Ik ben een jongen 13 jaar oud

Ik ben de laatste tijd wat depressief en heel moe,

en ik heb nergens zin in, letterlijk.

gisteren moest ik mijn kamer opruimen, maar ik had dat nie gedaan

dus mijn papa heeft mij gewoon door de gang gesleurd en hij zei  “EN NU IS HET GEDAAN MET DAT GEZEVER”

toen ben ik al wenend naar buiten gegaan, en ik ben gaan slapen in onze caravan

ik ben ook niet terug gekomen tot dat mijn papa binnen in de caravan kwam: “HET IS TIJD VOOR SCHOOL, MAAKT DA GE BOVEN ZYT” maar ik zei nee en mijn papa zei gewoon “ok” en hij sloeg de deur dicht

ik begin heel veel zin te krijgen om te gaan lopen van huis 

iemand help mij!

ik weet echt niet wat ik moet doen :(


4 reacties

Hey @SenneDeRare , 

wat vervelend dat je je zo voelt en dat je dit nu moet meemaken. 

Als allereerst wil ik kwijt dat weglopen niet de oplossing is, misschien voor het moment, maar niet voor altijd. Het is maar een tijdelijke oplossing, want ook daar gaat je ‘ rot ‘ gevoel niet van weg.

Ik denk persoonlijk dat je papa niet goed weet hoe die er mee om moet gaan.. Want voor hem is het natuurlijk ook lastig om jou zo te zien. Daarom kan een goed gesprek misschien wel helpen. Even goed, samen zitten en het er over hebben. 

Ook zou ik proberen contact te leggen met een professional als een psycholoog, maar hiervoor kun je het beste eerst contact op nemen met je huisarts en die geeft je een doorverwijzing. 

Ik hoop dat ik je hier wat aan hebt.. 

Zo niet? Kan je me altijd terug contacteren via het @.    

 

Groetjes, 

 

Just Helping.

Reputatie 2
Badge

Hoi!

Wat een vervelende situatie. het vervelende van weglopen is dat je ook weer een keer terug moet en dat is vaak nog moeilijker… Ik raad zelf aan om in ieder geval met iemand te praten. Met een ander familielid, je huisarts of een vertrouwenspersoon op school. Die kunnen waarschijnlijk samen met jou een oplossing vinden.

Groetjes!

Reputatie 1
Badge +1

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes, 

Bente van De Kindertelefoon 

Reputatie 2
Badge

@JustHelping 
Hey, dankje voor de tips :)

Ik was niet weggelopen maar ik heb buiten geslapen omdat ik even niemand wou zien

het probleem met mijn vader is opgelost trouwens, maar het feit dat ik niemand op school heb die ik kan vertrouwens is er nog altijd,

 

fijne dag :D

Reageer