Hi.
Al sinds mijn geboorten zijn ik en mijn moeder super close. Ik deed alles met haar, en zij deed alles voor mij. Maar ongeveer 4 jaar geleden zijn mijn ouders gescheiden, en ik ben er nog steeds niet aan gewend, Opeens doet mijn vader alles ipv mijn moeder. Ik heb nooit echt een goede band gehad met mijn vader. Ik heb nu ongeveer 2 jaar depressie, en het gaat momenteel heel slecht met mij en dat weet mijn vader maar het boeit hem niks. Ik heb nu wel hulp, maar het helpt niet echt, Ik heb 2 andere broers en die klagen ook vaak over mijn vader. Hij toont namelijk nooit interesse, hij is vaak weg en schreeuw altijd tegen ons. Hij doet mij mentaal veel pijn, en begint mij nu ook fysiek pijn te doen. Een paar dagen geleden schreeuwde hij tegen mij, kneep hij keihard in mijn arm en probeerde mij van de fiets te duwen omdat ik geen nieuwe afspraak wilde maken bij de ortho omdat ik al weg aan het fietsen was en hij dat normaal altijd doet. Nu negeert hij mij al voor 4 dagen. Ik heb het er vaak over met mijn moeder over hoe mijn vader mij behandelt, en zij schrik daar vaak van. Maar ze kan er niet zoveel aan doen. Ik zie mijn moeder ongeveer 2/3 dagen in de vaak voor ong 2,5 uurtjes. Ik zou heel graag daar willen wonen, maar dat kan echt niet. Ik wil zo graag weg rennen en nooit meer terug komen, maar daar kom ik niet heel ver mee. Ik moet nog 5 jaar in dit huis wonen, dat kan ik echt niet. Wat moet ik doen?