Vraag

mijn vader

  • 7 June 2022
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hoi, 

al sinds ik een klein meisje was en dingen begreep dus rond 8 jaar heb ik een paar keer te horen gekregen van mijn vader dat ik huil als een speenvarken en dat heeft mij toen wel gekwetst, en afgelopen weekend waren we naar mijn opa geweest en in de winkel had ik buikpijn en had ik mijn moeder geappt dat ik bang was dat ik ongesteld werd en ik had niks bij me gelukkig werd ik het niet maar toen vroeg mijn vader wat ik deed dus toen vertelde ik het en toen zei hij: waarom kwam je niet naar mij. maar ik mag toch zelf kiezen naar wie ik het eerst ga als het om ongesteldheid gaat, en later in de auto had ik een doosje tictacs op en zei mijn vader met een raar stemmetje: o wat heb ik een buikpijn maar ik kan wel een doosje tictacs op. hij was mij dus op een rare manier aan het imiteren maar dat kwetste mij wel want ik vond het flauw dat hij zo'n rare opmerking maakten maar heb niks gezegd maar wel boos gekeken, moet ik hier iets meedoen ik heb namelijk geen idee?!

reactie aangepast - in strijd met forumregel 6


3 reacties

Hey, wat vervelend voor je.

 

ik denk dat je vader je probeerde te plagen. Als je het echt niet leuk vind, dan zou je kunnen proberen het aan te geven door het te zeggen.

 

Heel veel liefs en sterkte👍🏻🦋

Reputatie 3
Badge +2

Ik zou het iid wel zeggen tegen hem dat je zijn opmerkingen niet leuk vindt en dat hij je ermee kwetst

Reputatie 3
Badge +3

Heyy:) 

Vaders zijn vaders die snappen vaak gwn niet hoe een meisje in elkaar zit. Als wij buikpijn hebben gehad of we zijn chaggerijnig wij willen gwn wat te eten en dan denken zij natuurlijk huh net had je nog buikpijn..... 

 

Ik denk dat je vader dit meer bedoeld als een grapje en weet hij waarschijnlijk niet dat hij jou kwetst. Misschien moet je gewoon zeggen tegen hem papa ik vind dit geen leuke grap. Hopelijk begrijpt hij dat. En met dat ongesteld zijn dat zijn ook gewoon meer vrouwendingen dus ik zou dat ook met je moeder bespreken enzo. 

 

Xx Sophie (niet echte naam en 12 jaar) 

Reageer