Mijn toxic vriendin dumpen

  • 25 November 2022
  • 0 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hoiii, im back, Ik heb best veel problemen, maar ik geef gewoon de belangrijkste door. Ik heb een vriendin, lets call her Zendaya, en ik word gek van haar! Ze is irritant, arrogant, gemeen en ze geeft niks om mij en Lady Gaga.

 

Volgens mij moet ik met het begin beginnen. Lady Gaga, Zendaya en ik zijn/waren een groepje van 3. We waren besties voor life en ikhield heel veel van ze. Tot we in een keer ruzie kregen en ze over ons begon te roddelen. En te zeggen dat we '’Hc'’ waren en '’bitches'’, dat ik een slet was en shit. Die ruzie duurde 5 dagen ofzo. Toen hadden we een gesprek met de mentor en Zendaya legde uit dat ze zich buitengesloten voelde en dat ze daarom zo deed.

Ik legde haar duidelijk uit dat ik haar vergaf maar dat ik het niet zou vergeten. Lady Gaga en Zendaya hadden het gelijk weer goed, maar ik was wat voorzichtiger. Een week later waren weer ons normale zelf allemaal, maar toen kregen we weer een ruzie. Vorige week. Zendaya is namelijk moslim en ik had iets gezegd wat zij racistisch vond. Maar het was in geen enkel geval racistisch, toen werd ze boos en hadden we weer een ruzie. Deze keer had Lady Gaga er niks mee te maken.

 

Zij zat in het midden. We konden gewoon niet met z'n 3en op een plek zijn. Want dan was de sfeer dodelijk. Ik wist dat Zendaya nooit iets aan het probleem zou doen, dus besloot ik afstand te nemen van Lady Gaga. Dat deed heel erg veel pijn. Ze is mijn beste vriendin en ik was echt helemaal in cry modus voor 2 dagen. Ik moest met de andere meiden omgaan en dat was een moeilijke stap, maar het lukte me. Toen een paar dagen later begon de sfeer beter te worden en Zendaya en ik gingen weer met elkaar om. Maar de ruzie was niet uitgesproken of opgelost.

 

Dus vandaag, een paar uur geleden, hadden Zendaya en ik weer een ruzie. meestal blijf ik gewoon rustig bij een ruzie maar dit keer werd ik zo boos op haar dat ik een woedeaanval kreeg. En ik had haar bijna aangevallen als Lady Gaga er niet tussen was gekomen. Lady gaga begon tegen Zendaya te zeggen dat ze moest stoppen en Zendaya vond dat LG kanten koos en ze ging boos weg. Dit keer zat ze weer fout en ik had oprecht niks gedaan.

 

Maar het is zo dat Zendaya gewoon toxic is. Ze geeft me altijd een slecht gevoel, zaait slechte dingen over me rond, als ik me slecht voel vrolijkt ze me nooit op zoals LG. Lady Gaga zit nu in een depressie periode en wil zelfmoord plegen. Ik blijf haar aanmoedigen, want ik hou veel van haar. Maar Zendaya's antwoord is iedere keer '’bruh'’ en dan verandert ze gewoon van onderwerp. Als we ergens over praten mogen we nooit onze mening geven, ze heeft altijd kritiek, roddelt over mijn andere vriendin en wil altijd gelijk hebben. Ik wou haar sins die 2de ruzie al dumpen maar zette door van Lady Gaga, want LG wou haar nog een kans geven.

 

Maar nu heb ik er genoeg van. Ik heb genoeg van haar, ik heb genoeg van het me slecht voelen, ik heb genoeg van alles nu. Ik voel me gewoon zo slecht nu en ik moet mijn gevoelens heel even kwijt.

 

Thanx voor het lezen.

XxFashionDivaxX


0 reacties

Geen reactie

Reageer