mijn story

  • 28 June 2023
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hoi ik wil even mijn verhaal kwijt. Ik ben een meisje en ik ben 13 jaar, ik zit nu in de 1e en bijna in de 2e. Ik voel me soms heel slecht waardoor ik dan de hele nacht moet huilen maar soms gaat het ook beter. Ik heb geen motivatie om dingen te doen, ik zit vaak de hele dag op mijn telefoon en ik doe zon beetje niks aan mn huiswerk omdat ik de motivatie niet heb, waardoor ik ook slechte cijfers haal. Ik heb wel vrienden op school maar het lijkt vaak of ze niet om me geven. Dan mogen we even praten in de les en hun gaan allemaal met elkaar praten terwijl ik er niet tussen kan komen. Maar ze zijn de enige vrienden die ik nog heb. Begin dit schooljaar had ik ongeveer hetzelfde maar dat is weer over gegaan. Rond kerstmis ging het echt geweldig en was ik supergoede vrienden met mijn vrienden. Toen kwam er iemand bij onze friend group en praatten ze veel minder met mij. Zon 2 maanden geleden kreeg ik een terug val en nu gaat het niet goed meer. Het lijkt ook of mijn vrienden helemaal niet meer om me geven. ik luister altijd naar hun maar als ik iets vertel wat ik vervelend vind krijg ik altijd een oké terug. Dit maakt het nog zoveel erger, ik denk dat ik een depressie heb. Soms gaat het zo slecht dat ik mezelf snij, waar ik later dan spijt van heb maar ik kan het ook niet meer tegen houden


1 reactie

Reputatie 1
Badge

Ik herken dit gevoel, dit is een soort gelijk bij mij overkomen. Ik ben even oud als jij en ik zit op een school in G. Mijn tip is om een passie te zoeken, iets te gaan verzamelen. 

Dat kan heel vreemd zijn, zoals bij mij. Mijn passie/iets wat ik op dit moment wil is alle skylander games verzamelen.

Pak iets wat jij heel erg leuk vond toen je 5-7 jaar oud was en ga dat verzamelen/opnieuw doen.

Succes!

Reageer