Skip to main content

doet mijn zus stom of denk ik gewoon onpositief

mijn zus knijpt mij heel hard en ik ga naast haar zitten en leg mijn hand op haar schouder zij zegt au au schreeuwt ze mijn ouders worden boos op mij am i the jerk?

Ik ben een meisje en ik heb een broer. Om eerlijk te zijn doe ik dat ook wel eens. Ik doe dat vaak om aandacht te krijgen. Maar het kan ook zijn dat er wat anders achter zit bij haar. Bijvoorbeeld dat ze op school heel hard is geslagen en dus last heeft van haar schouder. Gewoon nieuwsgierig maar hoe oud zijn jullie? Want een 4-5 jarige knijpt sneller dan een tiener.


Ik ben een meisje en ik heb een broer. Om eerlijk te zijn doe ik dat ook wel eens. Ik doe dat vaak om aandacht te krijgen. Maar het kan ook zijn dat er wat anders achter zit bij haar. Bijvoorbeeld dat ze op school heel hard is geslagen en dus last heeft van haar schouder. Gewoon nieuwsgierig maar hoe oud zijn jullie? Want een 4-5 jarige knijpt sneller dan een tiener.

ik ben 13 en zij is 15 bijna 16


hallo fourcebuurtpolitielover, ik ben zelf een jongen van  15 met een zusje van 13 en ik herken dat totaal, dan slaat zij mij bijvoorbeeld zacht en dan doe ik dat terug en dan maakt ze er gelijk een heel probleem van bij m’n ouders en dan moet ze altijd maar zo hard roepen zodat m’n ouders het ook horen.                                          De beste manier is er gewoon niet op ingaan en dat soort situaties dan maar vermijden en misschien gewoon naar je ouders toe gaan en het hun zeggen of je gaat als jongste af en toe ook wat meer klagen😉.

Hopelijk heb je er wat aan.


Reageer