Skip to main content
Vraag

mijn slaapproblemen worden erger.

• 22 februari 2025
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Ik heb al eerder verteld in andere topicen over dat ik slaapproblemen heb. Ik heb het gevoel dat het alleen maar erger word. Gisteren avond heb ik dus in bed gelegen voor ongeveer een uur en ik kwam niet in slaap, dus ik besloot om mijn papercraft te maken na een tijdje wou ik het weer proberen ging ik weer in bed liggen. Het werkte niet dus ging ik verder met mijn papercraft. Toen ging ik weer liggen en besloot ik maar te blijven liggen. Ik bleef echt lang wakker. Na een tijdje was ik toch in slaap gevallen, maar ik lag niet echt in de remslaap denk ik, want ik woelde de hele tijd. Ik ben dus nu echt kapot. Ik weet dus echt niet hoe ik dit moet oplossen. Het lijkt me niet normaal dat dit elke dag gebeurt. Het is al een paar weken.

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • 22 februari 2025

Onnodige quotes verwijderd

wat voor mij altijd helpt is ervoor zorgen dat mijn kamer warm is, als het even kan wel mijn raam een stukje open voor frisse lucht en mijn bed niet te warm. Daarnaast zet ik ook altijd mijn telefoon en laptop een uur van te voren uit en dan ga ik gewoon lezen, tandenpoetsen, tekenen, mediteren, tot ik wil gaan slapen. En gamen stop ik vaak zelfs 1,5 tot 2 uur van te voren mee, omdat games je wakker houden.

Verder is het normaal om even wakker te liggen. Ook een uurtje heeft iedereen wel eens en een half uurtje wakker liggen is zelfs redelijk normaal! Hopelijk helpen de tips en maak je vooral geen zorgen!

groet, Spiderman :) 

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 95 reacties
  • 23 februari 2025

Dankjewel, ​@Yourspiderman  voor de tips. 

Ik ben dus in een warm land dus als ik de airco uit doe dan is het bloed heet, achter een beeldscherm doe ik niet meer, tekenen kan ik niet ik heb nog geen papier in huis. Zorgen maken, tja dat word alleen maar erger. Het grootste probleem is, is dat ik gewoon naar huis wil. Ik mis mijn vrienden.

Groetjes Zeepsopje

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen