Mijn schattig katje

  • 27 December 2023
  • 12 reacties
  • 177 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Heyyyy iedereen,

Ik had even zin om dit te vertellen,

Ik houd heel veel van mijn kat!

Sry beetje raar maar ik moest het kwijt.

(Niet verliefd ofzo he 😂 maar gwn)


12 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Haha wat schattig! Skattig mag ook 😉 lief is dit! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ahw dat vind ik ook lief! Wij hebben ook 2 katten en ik vind ze geweldig, echt zo lief en ongegeneerd knuffelig xd. En ze vangen nu en dan een muis of jagen ze weg. Handig op de boerderij 😄 maar in elk geval ik snap je helemaal en geef maar een lekkere knuffel! 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +4

Hahah jaa ik ookkk🥰

Reputatie 7
Badge +11

Awww, ik heb ook 2 katten, en ze zijn echt super schattig!

Liefs,

        M.

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Anoniem.Mens  

Wat schattig zeg! Fijn dat je kat zo leuk is!

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 5
Badge +1

Wat leuk ik krijg binnenkort mss een kat 

Reputatie 5
Badge +1

Wat lief! Ik vind katten ook heel erg schattig en leuk!😸😸

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb ook een kat. Hij is echt heel schattig. Ik vind het heel leuk hoe jij dit topic gewoon hebt geopent om aan te geven dat jij van je kat houdt.

Ik ben nooit echt een katten persoon geweest maar toch zijn katten ook wel leuk op hun eigen manier. Ik wil nu niet helemaal pro honden doen hier maar ik had het liefst wel wat meer geknuffeld gewild van mij kat. 

 

De reactie is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

 

Haha! Ik hou ook verschrikkelijk veelmvan mijn kat! Hij heeft een unieke naam, dus die ga ik niet delen; maar ik noem hem vaak Spinnepoot of Vetlap!

 

Reputatie 3
Badge +1

Awh cuteeee❤️❤️

Reputatie 1

Als ik me eenzaam voel, help mijn kat me ook echt heel erg!

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Anoniem.Mens

Awh zoo lief! :)

Ik heb ook een kat, ze is een iets te dik en vangt vrij weinig muizen, gelukkig hebben de buren ook katten dus die jagen ook bij ons op de boerderij de muizen weg gelukkig. Verder is ze een beetje verlegen en heel lief, al bijt ze soms wel heel zacht en voorzichtig, maar dat bedoelt ze speels. 

 

xx Eenmeisje004

Reageer