Mijn problemen

  • 27 June 2021
  • 0 reacties
  • 34 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal,

Ik schrijf dit topic omdat ik de laatste tijd met best veel dingen zit en het allemaal van me af wil schrijfen.

 

Mijn ouders zijn gescheiden sinds ik vijf ben. Ze zijn gescheiden omdat mijn vader vreemd ging en agressie problemen heeft. Hij heeft een zware jeugd gehad dus begrijp ik hem eenigzins maar alsnog.

Mijn vader heeft nu al 3 jaar een vriendin, we zien hem elk weekend en hij verdiend erg goed. Hierdoor dacht ik dat alles goed met hem ging maar ik ben erachtergekomen dat hij zware drugs gebruikt zoals cocaine enz. Hij heeft nogsteeds meerdere affaires achter mijn stiefmoeders rug om. Ik was geschokkeerd toen ik hier achter kwam. Het is zelfs zo erg dat ik een keer ben benadert op insta door een van zijn vriendinnen ik had een foto gepost met hem en mijn stiefmoeder. die vrouw wou dus allemaal dingen weten over die foto en wie ik dan was.  Daarom heb ik op al mijn social media mijn achternaam verborgen en post ik geen foto’s meer met mijn vader erop. Ik maak me ook erg zorgen om zijn drugsgebruik en dat hij een keer iets doms doet wat niet meer goed komt.

 

Verder is heeft mij oma een eigen bedrijf het is een heel goed lopend bedrijf en het bestaat al redelijk lang. Nu zijn ze dus aangeklaagd wegens slavenhandel. Ik had nooit kunnen bedenken dat mijn lieve oma zoiets zou doen. Mijn oom leid het bedrijf samen met mijn oma hij had een affaire op werk. Diie mevrouw is er achtergekomen dat hij getrouwd is. En zij heeft toen aangifte gedaan. Mijn oma zit nu in een rechtproces. Maar het komt erop neer dat er mensen illegaal voor haar werken.

 

Mijn moeder gaat trouwen met iemand uit Amerika. Ik ken ken deze meneer nog niet zo lang en ik weet niet of hem nou wel echt leuk vind. Verder ben ik bang om de band die ik met mijn moeder heb te verliezen zoals ik al zei mijn vader is niet helemaal stabiel en de rest van mijn familie ook niet. IK heb naast mijn moeder niemand maar dan ook echt niemand. Ik ben bang dat we minder close worden en ik echt helemaal alleen achterblijf in deze familie vol met gekken. De enige die ik heb om mee te praten is mijn moeder en als die ook geenn tijd meer voor mij heeft weet ik het echt niet meer.

 

Verder heb ik op school ook wat problemen ik zit en de 2e gymnasium. Ik ben zelfs indiaas en met een islamitische achtergrond. Ik heb zelf 2 andere buitenlandse vriendinnen en verder een vrienden groep met alleen maar nederlanders kinderen. Het kost me moeite om ze allebei te combineren want mijn twee vriendinnen hebben moeite met het  cultuur verschil ikzelf niet. Hierom blijben zij vaak met zn tween achter. Maar omdat ik ze niet kwijt wil raken moet ik ook maar achterblijven en mijn andere vriendinnen laten vallen. IK heb dit sooort dingen best vaak. Het is natuurlijk geen groot probleem en ik moet natuurlijk blij zijndat ik zoveel vrienden heb. Maar soms is het kiezen tussen twee vriendengroepen verveelend. 

 

Verder ben ik een kind wat niet veel huilt en niet meer emoties toont. Hierom kroppen mijn emoties zich vaak in mij op. Die negatieve gedachtes komen er vaak uit in de nacht ik krijg dan hele erge nachtmerries en kan dan niet slapen. Dit heb ik alleen als ik gestrest ben. Sinds de scheiding van mijn ouders gaat het eigenlijk wel goed met me. Maar aangezien deze paar maanden best stervol waren heb ik weer nachtmerries. IK ben latijd een hele slechte slaper geweest als ik me echt op mijn best voel slaap ik 7 uurtjes that it. En nu ik zo gestresd en slaap ik ongeveer 5 uurtjes per nacht. IK ben vaak moe tijdens lessen en kan me niet concentreren.

 

Dit was mijn zeik uurtje hopelijk hebben jullie wat tips ofz. 

En als het helpt ik ben een 13 jaar oud meisje.


0 reacties

Geen reactie

Reageer