Mijn ouders snappen mij gewoon echt niet

  • 17 January 2021
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey 

Ik zit niet altijd even lekker in mn vel en als mn ouders dan ook nog vervelend doen kan ik het soms ff niet meer aan. Ik had vandaag nog echt best wel erge ruzie met hun. Ik ging naar mijn kamer en appte mijn vriendje om te vragen of ik hem misschien morgen kon zien omdat ik hem gewoon even nodig had. Ik weet niet waarom, maar mijn moeder checkte mijn telefoon, zag dat ik dat naar hem geappt had en flipte helemaal. Ze zei dat ik me aanstelde en dat ik 13 was en mijn verkering niet zo serieus moet nemen. Ze snapt alleen niet dat hij eigenlijk de enige is aan wie ik alles vertel. Ik vertel zelfs even een tijdje niet meer alles aan mijn beste vriendinnen die haast zusjes voor me zijn, want toen ik hun iets vertelde wat echt niemand hoefde te weten, wisten diezelfde avond mijn ouders het ook. Nu dreigen ze met dat ik een maand niet op mn telefoon mag, wat ik echt niet zo n ramp vind, maar ook met dat is een tijdje mijn vriendje niet meer mag zien en hij is de enige met wie ik over echt alles kan praten hij steunt mij met alles wat ik doe en met hoe ik me voel. Kennelijk snappen mijn ouders. Kan iemand mij please helpen. Ik denk er al een tijdje over na om gewoon even weg te lopen, het hoeft niet eens zo lang te zijn, gewoon om ze te laten zien dat ik me echt niet fijn voel en om mn hoofd leeg te maken. Ik ben alleen heel bang dat ze dan nog veel bozer worden. 

Alvast thanks


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, 

Weg lopen is geen optie, je maakt het jezelf alleen nog maar erger! Als je ouders kalm zijn kun je het hen misschien vertellen, voor de rest kan je ook een code op je telefoon doen zodat je ouders er niet meer op kunnen, heb je dat al, dan is het gewoon privacy-schending. Je ouders hebben geen recht op jou online gesprekken. Wel heel erg goed dat jij alles tegen je vriendje kan zeggen, meld dit dan gelijk ook even, je ouders proberen je alleen maar te beschermen, groetjes,

-flopflop13 

Reputatie 1
Badge

thx alleen mag ik ook niet mijn wachtwoord veranderen, ze willen alles wat ik doe kunnen zien en controleren. Als ze daar achter komen flippen ze en zeggen ze dat ze me gewoon een veilig en fijn thuis wil geven, maar zo fijn voel ik me niet

Reageer