Vraag

Mijn oom is transgender geworden

  • 5 October 2019
  • 5 reacties
  • 158 Bekeken

Badge
Mijn oom is transgender geworden omdat hij depressief was, Ik wil ook een transgender worden maar waar begin ik? mijn tante was ook transgender maar die is dood geschoten in 2018 gay pride optocht

5 reacties

Badge
Dat is heeeeeeel vervelend ik hoop dat het je lukt om je ware zelf te vinden..Ik vond zelf ook lastig om te doen vraag aan je oom voor advies en ook aan andere transjes
Het lijkt mij ook verstandig om dit aan jouw oom te vraqgen, omdat die er ervaring mee heeft.
Vreemde redenering, depressie, maar misschien was dat de reden daarvoor.
Hoewel het er niet echt toe doet, valt het mij op dat er niets te vinden was over een moord bij een Nederlandse Gay Pride in 2018, dus dat stukje vind ik nogal dubieus.
Sorry voor je verlies

Zelf ben ik een transseksueel meisje en wil zeggen als je echt transgender wilt zijn begin best zo jong mogelijk omdat ik krijg vrouwelijke hormonen en heb borsten die ik zelf heb gekregen natuurlijk verdwijnt je geslachtsdeel niet .

Danie liegt niet want in 2018 is er geschoten in Amsterdam enkel nogmaals sterkte en Danie laat je niet weerhouden om gelukkig te zijn door een incident wil je transseksueel zijn dan ga ervoor. Ik ben 15 en in elkaar geslagen toen ik uit de kast kwam toch wou ik een meisje zijn en ben blij want niet iedereen is neerbuigend.

Ik weet dat transseksualiteit soms moeilijk lijkt maar wie zijn we om te ordelen.
Het is natuurlijk uiterst spijtig als iets dergelijks gebeurt en ik beweerde ook niet dat hij loog.
Echter kan ik na een uitvoerige speurtocht op het internet niets vinden over iemand die doodgeschoten is bij een pride optocht. Je zou juist verwachten dat iemand van zo'n groep tijdens zo'n evenement redelijk wat los zou maken, als diegene het slachtoffer van zo'n misdrijf zou zijn.
Ik ben ook benieuwd wat jij hebt gevonden dat dat wel aantoont.
Zelf wil ik graag weten wat er aan de hand was.
Dat er "geschoten" is "in Amsterdam" zegt absoluut niets, omdat Amsterdam de misdaad hoofdstad is van Nederland. Het wordt alleen ingehaald door Noord-Brabant, wat een regio is die nu bekend staat om de criminele aanwezigheid en de drugshandel.

Ook nog dit:
"Het negen dagen durende festival, dat tot zondagavond in Amsterdam plaatsvindt, was goed bezocht, gezellig en sfeervol en is verlopen zonder noemenswaardige incidenten, zegt een woordvoerder van de organisatie. "Wat dat betreft is het gelukkig maar een buitengewoon saai verhaal."
Bron

Ik besef mij natuurlijk dat dit niet geheel on-toppic is, maar ik ben van mening dat dit geadresseerd moet worden.
hey

ik ben ook wel benieuwd naar dat wat menspersoon zich af vroeg...

maar nu dan ff waarom jij het toppic gestart hebt.
als jij denkt dat je (ook) van het andere geslacht bent. zou je misschien aan je oom kunnen vragen hoe hij er achter gekomen is. en hoe jij het het beste aan kan pakken.

ik denk dat jij veel steun van hem gaat krijgen.

groetjes
blue

Reageer