Hoi ik ben topscore meisje,
ik ben vaak verdrietig want mijn oma is dood gegaan door kanker hebben jullie iemand die dood is en wie en wat helpt bij jullie om er niet van te huilen maar wel dat je aan die gene denkt.
Hoi ik ben topscore meisje,
ik ben vaak verdrietig want mijn oma is dood gegaan door kanker hebben jullie iemand die dood is en wie en wat helpt bij jullie om er niet van te huilen maar wel dat je aan die gene denkt.
Hai,
wat heftig zeg maar dat heeft tijd nodig, het word echt minder en huilen hoort erbij . is er wel iemand waar je erover kan praten en die je kan steunen als je dat wil? dat kan wel helpen.
liefs van mij en sterkte
Hé, wat rot dat je hier doorheen moet. Mijn oom is overleden, en er is echt niks wat je kunt doen. Laat jezelf gewoon huilen. Na een tijdje wordt het wat makkelijker.
ja mijn moeder daar kan ik altijd bij haar komen.
Hai,
dat is fijn
dankje
dankje voor je tip R.i
Hey, wat verdrietig ! Heel veel sterkte en gecondoleerd! Geef gewoon toe aan je gevoelens en het is niet erg om te huilen. En praat er idd over. Denk ook aan de leukste dingen die je met haar hebt beleefd en aan hoe ze was. En een beetje van haar zit ook in jou, dat is een mooie gedachte. Liefs, Tover xxx
Heyy,
Wat rot zeg.. Gecondoleerd en veel sterkte!
Mijn opa is een tijd terug overleden en mijn gevoelens gingen (en gaan soms nog steeds) ook alle kanten op. Je gevoelens zullen geleidelijk echt weer bedaren, maar dat heeft tijd nodig.
Je hoeft je gevoelens echt niet tegen te houden en als je moet huilen is het echt prima om dat allemaal even te laten gaan dat lucht juist op en dat helpt enorm met het verwerken. Verder is erover praten ook goed om te doen je kan bijvoorbeeld samen met je ouders herinneringen ophalen van vroeger en leuke dingen met elkaar bespreken over je oma.
Liefs, ItsJustMe <3
Hii,
Jeetje zeg gecondoleerd met het verlies van je oma.
Sorry een beetje een late reactie, maar ik sluit me helemaal aan bij de rest. Misschien kan het helpen om tegen een foto van je oma te praten of een zogenaamde brief aan haar schrijven? Verder kan het opluchting bieden om alles maar gewoon te laten gaan.
Sterkte en liefs
Hey,
Heel veel strekte! Misschien is het wel fijn om een soort pagina te maken met allemaal foto's van haar en leuke herinneringen en als je haar dan mist dan kan je daar naar kijken en steun vinden x
Liefs
Anoniem789
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.