Skip to main content

mijn oma had uitgezaaide longkanker en nu is ze dood

• June 30, 2026
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Hallo iedereen ik heet Ollie en mijn favoriete oma is eind februari 2026 overleden aan uitgezaaide longkanker en het was ook nog eens de eerste oma van mij die is overleden en ik mis haar heel erg ik vind het heel moeilijk om er mee om te gaan ik wil nu eigenlijk zelf ook dood omdat ik dan naar haar kan als jullie een paar tips hebben hoe ik niet zelfmoord wil plegen en niet zo veel ga huilen kan je dat dan reageren

1 reactie

Mae_
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • June 30, 2026

Hoi ​@Ollie_WB

Gecondoleerd met je verlies.

We zien dat je in een lastige situatie zit. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie: bellen via 113 (of 0800-0113), of chatten via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Zij zijn te bereiken via De Zelfmoordlijn 1813. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed dat je dit durft te vertellen Ollie! 

Groetjes, 

Mae

De Kindertelefoon