Mijn niet bestaande zelfvertrouwen

  • 16 January 2022
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik snap ik echt niet waarom mensen mij niet mogen. Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Het enige wat ik doe is bestaan en alleen in een hoekje zitten in de klas. Ik heb wel 1 vriendin in de klas waar iedereen “bang” voor is. Als ik probeer vrienden te maken doe ik blijkbaar iets verkeerd. Misschien komt het ook wel door mijn vorige school maar als mensen over iets lachen ben ik bang dat het over mij is. Ik durf godverdomme niet eens mijn camera aan te doen in de online lessen die ik had. Ik durf me niet eens op te maken omdat ik bang ben dat mensen dat iets gemeens er over gaan zeggen. Ik kan niet meer. Ik ben echt op.


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Hey,

Vervelend dat je je zo voelt. Je zegt dat je denkt dat je iets verkeerd doet en je onzeker bent.

ten eerste wil ik vertellen dat je niets verkeerd doet. Je doet het zelfs goed door jezelf te zijn. Daar kunnen veel mensen nog wel iets van leren. Het is wel vervelend dat mensen zo doen tegen je. Heb je een goede band met je mentor? Dit klinkt misschien cliché maar dit kan echt helpen. En trouwens iedereen is wel eens onzeker alleen veel mensen laten dit niet merken. Kijk maar naar de grootste modellen en artiesten zij zijn allemaal wel (eens) onzeker.

Ik hoop echt dat het goed komt met je! Op het forum kun je alles kwijt!

Reageer