Skip to main content

Hey. Ik heb een dilemma. I denk aan zelfmoord en mijn ouders en iedereen weet er wel van. Soms heb ik momenten wanneer het gewoon te veel is en dan heb ik hoofdpijn en pijn in mijn borst. Op zulke momenten krab ik mezelf of snijdt ik mezelf. Ze zijn klein. Maar nu maak ik ze omdat ik ze ook mooi vind. Het rood op mijn arm en pols. Ze zijn mooi, ik vind het ook raar. Mijn moeder heeft ze vandaag gezien en raakte overstuur. Dat snap ik ook. Ik zij dat ze niet diep waren en eigenlijk net zo erg waren als wanneer je je schraapt tegen een tak. Maar ze werd kwaad op mij. Ik heb nu eindelijk vrienden en had een afspraak met hun op vrijdag, maar ze zei dat dat niet meer mocht. Waarom neemt ze weg dat ene ding waar ik nou wel gelukkig van wordt. En toen ging ze door over hoe het geen wonder is dat mensen me pesten, dat ik het verdien om gepest te worden met zulke dingen op mijn pols, dat ik een idioot was en dat ze het aan the psycholoog gaat vertellen. Wat moet ik doen? Ik wil haar niet nog meer pijn doen. 

Geen reactie

Reageer