Skip to main content

mijn moeder neemt de kindertelefoon niet serieus

• October 2, 2025
  • 11 reacties
  • 92 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Mn moeder en ik hadden best erge ruzie en we hebben t ook wel weer goedgemaakt maar ze zei echt nare dingen die mij  wel hebben geraakt

"dan ga je maar lekker bellen met de kindertelefoon om te zeggen dat je een nieuwe moeder wil!" 

Dat is toch echt heel naar van haar!

Ik ben ook geschrokken daar van want ik dacht toen mss weet ze wel dat ik hier een account heb 

En natuurlijk is dat ook niet waar de kindertelefoon voor is, ze maakt het belachelijk terwijl t juist iets heel moois is

Wat vinden jullie? Ik heb niet eens gezegd dat ik een andere moeder wil

Xxx Yusa

11 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 2, 2025

Dat is inderdaad heel naar om te horen 😞. Soms zeggen ouders dingen uit boosheid die ze eigenlijk niet zo bedoelen, maar het kan wel echt pijn doen. De Kindertelefoon is juist een fijne plek om te praten, helemaal niet iets om belachelijk te maken. Het is dus helemaal niet raar dat je je hierdoor gekwetst voelt.

Je moeder had dat beter niet kunnen zeggen. Het is goed dat jullie het weer een beetje goedgemaakt hebben, maar het is ook oké om haar later rustig te vertellen dat die opmerking je echt pijn heeft gedaan 💗. 

xx liefs Wolf 🐺

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • October 2, 2025

Bedankt ​@Wolf 

Maar ik ben ook bang dat mn moeder weet dat ik op het forum zit en heel vaak chat met de kindertelefoon 

Want ze zei Kindertelefoon op een heel raar toontje

Dus ik ben ook best bang…

XXX Yusa 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 2, 2025

@Yusa14 zoals ​@Wolf al zei: ook ouders zeggen vaak zo maar wat, je moet er niet te veel achter zoeken.

En wat als ze weet dat je hier zit?  Ik heb je posts eens bekeken en je hebt echt niets geplaatst waaraan je herkend zou kunnen worden en als dat wel zo is, heb je echt niets gepost wat je moeder boos zou maken.  Maak je geen zorgen.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 2, 2025

Hey! He dat is echt niet leuk om te horen. Misschien in de onredelijke bui zeggen ook moeders domme dingen. Vraag het haar nog eens als ze weer rustig en lief is. En als je een keertje extra zegt dat je helemaal geen andere moeder zou willen dan moet ze toch wel smelten denk ik 🥰

Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • October 2, 2025

@Diana en ​@Tover01 Thanksss

@Tover01 liever heb ik het niet over dat soort dingen met mn moeder

@Diana ja klopt ik ben niet herkenbaar maar toch... Vind het toch moeilijk. 

XXX Yusa 

NightShadow

Heyy, 

Ik snap je wel. Maar ik heb even gekeken en ik denk echt niet dat je moeder iets op je account kan vinden. Ze kan vinden dat je een account hebt, maar er staat eigenlijk niks heel persoonlijks op bij jou. Ik ben hier ook weleens bang voor geweest. Wat je nu ook kan doen is je account verwijderen en een nieuwe maken als de lucht weer een beetje geklaard is bij jullie thuis. Of je moet het haar eerlijk vertellen, dan hoef je ook niet meer bang te zijn. De kindertelefoon is een veilige plek waar iedereen onder de 18 terecht kan met alle problemen, vragen en verhalen. Dat is juist iets moois en niks stoms. Laat je moeder maar negatief zijn over de KT, zolang jij het hier fijn vindt is het goed.

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • October 3, 2025

@NightShadow ook jij bedankt voor je reactie 

Ik snap ook helemaal dat jij bang bent ontdekt te worden!

Ik ga denk ik niet mijn account verwijderen:

Ik ben er namelijk pas nét

Idd doe ik niks persoonlijks; zopas leeftijd en geslacht houd ik geheim. Dus met een reden

XXX Yusa 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 3, 2025

Bedankt ​@Wolf . Maar ik ben ook bang dat mn moeder weet dat ik op het forum zit en heel vaak chat met de kindertelefoon. Want ze zei Kindertelefoon op een heel raar toontje. Dus ik ben ook best bang…

Ik snap dat dat eng is, maar je bent niet fout ofzo, je mag gewoon hier praten en bij de Kindertelefoon hulp vragen dat is helemaal oké.  Soms zeggen ouders rare dingen maar dat betekent niet dat ze alles weten of dat je iets verkeerd doet. 💖

xx liefs Wolf 🐺

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • October 4, 2025

@Wolf bedankt 

Zou bijna denken dat jij ong. overal op reageert!

XXX Yusa 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 4, 2025

Ik probeer inderdaad te reageren als ik een @ krijg :) Maar soms vergeet ik nog wel eens iets. 😆

xx liefs Wolf 🐺

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • October 5, 2025

@Wolf  is niet erg hoor!

Je reacties helpen ook veel!

Krijg je dan niet miljoenen mails..? xD

Ik maak me geen zorgen meer hoor, mn moeder ontdekt het maar lekker! Het kan me eig niks meer schelen op dit moment!

XXX Yusa