Skip to main content

Mijn moeder is ongeneeslijk ziek ze heeft borstkanker en ze zal ik denk binnen nu en 5 jaar overlijden maar ik weet niet watik kan doen en hoe ik het moet doen en hoe ik ermee om moet gaan ik weet het gwn niet ik wil voor dr zijn maar ik weet niet hoe ik vind het supermoeilijk te gelovem en het is de tweede keer dat ze borstkanker heeft maar nu ongeneselijkĀ 

dus iemand tips of iemand die dit ook hebt gehad en die mij wil helpen?

het zou heel fijn zijn en ja dat dus

Ā 

groeten JurassicparkĀ 

Het spijt me zo erg dat je dit meemaakt, geef haar gwn al je liefde en aandacht die je haar kunt geven, maak haar laatste jaren haar gelukkigste šŸ™‚

-Justin


Het spijt me zo erg dat je dit meemaakt, geef haar gwn al je liefde en aandacht die je haar kunt geven, maak haar laatste jaren haar gelukkigste šŸ™‚

-Justin

Dankjewel justinšŸ™


Zelf geen ervaring met borstkanker gelukkig! Wel ontzettendĀ endĀ rot wat jij, jou moeder en jullie omgeving nu meemaakt!Ā 
Ā 

ik wens je heel veel sterkte, en geniet van elkaar, maak mooie momenten en herinneringen met elkaar!Ā 
Ā 

šŸ¤ Mij_Niet_GezienĀ 

Ā 

ps, om te praten kan je altijd hier op het forum terecht. Of chatten/bellen met de kindertelefoon!Ā 


Zelf geen ervaring met borstkanker gelukkig! Wel ontzettendĀ endĀ rot wat jij, jou moeder en jullie omgeving nu meemaakt!Ā 
Ā 

ik wens je heel veel sterkte, en geniet van elkaar, maak mooie momenten en herinneringen met elkaar!Ā 
Ā 

šŸ¤ Mij_Niet_GezienĀ 

Ā 

ps, om te praten kan je altijd hier op het forum terecht. Of chatten/bellen met de kindertelefoon!Ā 

Bedankt voor de steun


Maak je niet druk over hoe en wat je precies moet doen. Dat je er bent voor je moeder is al genoeg.

Heel veel sterkte voor jullie.


Het beste ervan maken, maak zoveel mogelijk fotos videos en spendeer zoveel mogelijk tijd met haar, ga bord spelletjes spelen ga wandelen maak een reis noem het op en leg het vast


Reageer