Vraag

mijn moeder en halt

  • 6 February 2022
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

hoii iedereen, 

 

nou kijk ik zit met het probleem dat mijn moeder denkt dat ze halt moet gaan bellen voor een gesprek met mij omdat ik het volgens haar niet goed doe ik doe alles fout en ben vaak chagrijnig en ja tuurlijk is da poep maar ja… nu zit ik na te denken als ik 14 ben moet ik toch toestemming geven voor een gesprek en zo niet hoe kan ik dr onderuit komen??


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hey Myrthe, Halt is toch voor straf? Als je veel spijbelt? Is dat aan de hand ? Heb je andere problemen met haar en kun je dat met een vertrouwenspersoon bespreken ? Of iemand die jij echt vertrouwt ? Een straf is niet meteen een oplossing denk ik. of bedoelt ze dat meer figuurlijk? sorry boel vragen van mij :blush:  maar ik probeer te denken wat je helpt. Ik denk iemand erbij halen die jij vettrouwt en dan samen praten over wat er nou eiglk aan de hand is.

Ik hoop dat je er wat aan hebt :blush:

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 2
Badge

Volgens mij kan je zoals Julian12 aangaf niet zomaar om een gesprek met Halt vragen, maar moeten zij daar zelf meekomen. Inderdaad dus als je straf krijgt of spijbelt. Je moeder kan dus best bellen, maar reken er maar niet op dat je een gesprek krijgt. Misschien is het handiger voor jou of je moeder om met iemand anders te praten over de situatie? 

Reageer