mijn lichaam

  • 10 February 2020
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoii, ik denk dat ik gay of bi ben, hoe kom ik daar achter?


4 reacties

Hoi

 

Vermoedelijk kom je er na een tijd achter tot wie je je het meest aangetrokken voelt. Enkel jij kan dat weten. Het is daarbij geen vereiste om met zekerheid te kunnen zeggen of je gay of bi bent; houd hier gerust een open geest rond. Naarmate je ouder wordt, naarmate je je aangetrokken zal voelen tot anderen, kom je vast een stapje dichter bij het ontdekken van je geaardheid. 

 

Gr. Kenshin

je kan er waarschijnlijk achter komen als je begint met daten dan voel je je soms meer op je gemak met iemand

Badge

Hey sannebx,

Als je  het nog niet helemaal zeker weet is dat helemaal niet erg! Je hoeft het helemaal niet nu al te weten! Blijf rustig en je ziet wel op wie je verliefd word! Dit is natuurlijk niet altijd makkelijk want het liefst wil je dit gewoon weten. Dat is nou eenmaal wat ons word verteld. Ons word verteld je bent of bi of homo of lesbi enz. Maar dit is helemaal niet altijd zo. Soms weet je het gewoon niet helemaal. Plaats jezelf dat niet in een hokje en geniet er gewoon van als je verliefd bent!

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! groetjes anoniempi.

Hi,

Ik denk dat je niet perse verliefd hoeft te zijn. kijk je vaak naar andere meiden? Lijkt het je fijn om met een meisje iets te beginnen? (Ik neem aan dat je een meisje bent aangezien je username sanne is). Voel je je comfortabel bij het labeltje bi of gay? Dat mag jij helemaal zelf bepalen. Voor de rest gewoon geduldig zijn en veel succes! :)

Reageer