Mijn levensverhaal en aub mij niet bannen sorry

  • 4 May 2019
  • 7 reacties
  • 193 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo mensen

ik was 2 jaar geleden voor het eerst hier actief mijn account was toen geblokkeerd nu ben ik terug please ban me niet.

er was toen iemand die heel erg goed hielp alleen haar acc was al een tijdje verwijderd en PIN als je dit leest ik ken je nog toen je antwoorde op mijn topics. Zelfmoord en dat soort topics . ik wil dood en ik heb het al 2 jaar lang vol gehouden en nu vind ik het genoeg" ik ben jaren lang gepest en gediscrimineerd heb het meerdere malen tegen mn mentor gezegt er is niks aan gedaan ze gingen beter opletten dat was het. Ik heb nu examens ik wil het niet meer. ik snap niet dat school er niks aan doet ik ben btw nu 16 bijna 17! als er mensen zijn die denken wie ik ben laat het ff weten.als ik niet meer reageer ben ik er niet meer.

Everything happens for a reason

if i die don't cry look at the sky and say goodbye



tegen de haters laters

7 reacties

hallo mensen

ik was 2 jaar geleden voor het eerst hier actief mijn account was toen geblokkeerd nu ben ik terug please ban me niet.

er was toen iemand die heel erg goed hielp alleen haar acc was al een tijdje verwijderd en PIN als je dit leest ik ken je nog toen je antwoorde op mijn topics. Zelfmoord en dat soort topics . ik wil dood en ik heb het al 2 jaar lang vol gehouden en nu vind ik het genoeg" ik ben jaren lang gepest en gediscrimineerd heb het meerdere malen tegen mn mentor gezegt er is niks aan gedaan ze gingen beter opletten dat was het. Ik heb nu examens ik wil het niet meer. ik snap niet dat school er niks aan doet ik ben btw nu 16 bijna 17! als er mensen zijn die denken wie ik ben laat het ff weten.als ik niet meer reageer ben ik er niet meer.

Everything happens for a reason

if i die don't cry look at the sky and say goodbye



tegen de haters laters
@xLotx @Pin @i will help you
Hey!

Nou ja, 2jaar geleden was ik hier niet/pas actief, dus wat je vorig account was weet ik niet. Als je de regels niet overtreedt zul je niet geband worden. Hier kun je de forumregels nog eens doorlezen.

Jammer dat je nog steeds aan zelfmoord denkt. Ik heb het idee dat jouw negatieve gevoelens voornamelijk komen door de dingen die gebeuren op school. Zou je het zien zitten om van school te veranderen? Ik denk dat het je echt kan helpen!

Het is erg belangrijk om te praten over je gevoelens zodat je er iets aan kan veranderen.
Vraag jezelf eens af, waarom wil je zelfmoord plegen, is het omdat je niet meer op deze manier wilt leven of omdat doodgaan je zo ... aangenaam lijkt?
Stel dus dat al je problemen weg zouden zijn en je ene gelukkig leven hebt, zou het er dan nog steeds aantrekkelijk zijn om zelfmoord te plegen? Ik denk het niet... ik weet wel dat het allemaal maar makkelijk omschreven is zo, maar ik wil je laten zien dat als je probeer iets te veranderen aan de redenen waarom je ej zo ongelukkig voelt je vaak al een heel stuk verder bent.
Zelfmoord is nooit een oplossing en zal het ook nooit zijn. Na zelfmoord kun je niet meer zien hoe mooi je leven nog kan worden. Blijf altijd hopen en geloven in herstel.
Jij bent het waard om er te zijn!
Ik hoop dat je eerst alles probeert om ervan te geraken voor je zo'n definitieve beslissing neemt!
Bekijk dit topic ook eens over iemand met dezelfde gevoelens.
Alles proberen en geloven in de mogelijkheden, waar een wil is is een weg!

Groetjes
Lot
Vreselijk dat je je zo voelt en dat er niks wordt gedaan. Hou alsjeblieft vol.
Thnx for everyone❤️
Hoi,

Je had ook simpelweg niet kunnen vermelden dat je toen geblokkeerd bent, dan had niemand dat nu geweten. Als je je aan de forumregels houdt, kan het idd niet fout gaan nu, zoals xLotx al zei.

Ik denk dat ik wel weet wie je bent, maar ik ben er niet zeker van, aangezien 80% van de topics waar ik op reageer over jouw problematiek gaat: zelfmoord.

Je schrijft dat je nu examens hebt en dat je op school wordt gepest en gediscrimineerd. Ben je na je examens klaar met school? Ik snap dat je er geen zin in hebt, dat je hoofd er niet naar staat en dat je liever zou stoppen met alles, maar juist nu moet je doorzetten! Nog eventjes en dan ben je van deze mensen af! Dan kun je opnieuw beginnen!

Je hebt aangegeven bij je mentor dat je wordt lastiggevallen, maar het is niet gestopt. Wat hebben ze allemaal gedaan om het te stoppen? Zoals xLotx zei, heb je ooit overwogen om naar een andere school te gaan?

Je wil nu zelfmoord plegen omdat mensen zo rot tegen je doen. Laat je die mensen je leven afnemen? Die stomme mensen die niks over jou weten en niks over jou te zeggen hebben? En de mensen die van jou houden dan? Vrienden of familie?

Het is overigens onzin dat niemand van je houdt, mocht je dat straks gaan zeggen. Er is altijd iemand die om je geeft en als het nu lijkt alsof er even niemand is, zal er altijd iemand naar je toekomen. Er zijn zo veel mensen op aarde, er zit altijd iemand bij die bij jou past. Vroeg of laat zal je diegene tegenkomen.

Zelfmoord is niet de oplossing. Je ontneemt jezelf de kans op een mooi leven, want geloof me, die komt. Je zal niet altijd te maken hebben met die pesters. Na school kun je ze achter je laten en opnieuw beginnen.

Jij komt er wel. Je bent al zo ver gekomen, je bent een doorzetter.

Gr. Pin
Pin ik heb echt geen vrienden was t maar zo😭
Hey,

Dat komt wel! Mijn zus had eerst bv geen vrienden op school. Er zaten geen mensen bij die haar type waren. Nu, een paar jaar later, heeft ze een hele leuke vriendengroep op school. Dat had ze nooit verwacht, maar toch is het gebeurd.

Het is vaak een kwestie van de juiste mensen tegenkomen. Hier hoef je niet per se iets voor te doen, dit gebeurt gewoon. Als je naar een nieuwe sportvereniging gaat, een nieuwe klas of nieuwe school. Als je de stad in gaat of gaat verhuizen. Je komt dagelijks nieuwe mensen tegen en vroeg of laat zit daar een vriend voor jou bij.

Gr. Pin

Reageer