Mijn levensverhaal?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

Ik ben K en ik ben 16 jaar oud.
Ik ben geadopteerd uit china en ik word daar vaak mee gepest.

Vroeger werd ik heel vaak gepest en uitgedaagd... Ik werd toen af en toe boos en toen ging ik ze slaan alleen toen kreeg ik weer de schuld omdat ze mij zagen slaan... Zo ging het altijd...
Ik word nog steeds regelmatig gepest en uitgescholden ze noemen mij als ze boos zijn: Spleetoog bamibakker kut chinees... Rot op naar je eigenland.... Wat staat erin je nek? Made in china? dit zeggen ze heel vaak ik word er niet goed van...
Ik heb geen vrienden ik voel me heel alleen en eenzaam ik heb een paar maanden terug mezelf gesneden...
Ik voel me zo alleen en gepest dat ik er klaar mee ben en ik wil er een einde aan maken...
Ik heb wil zo snel mogelijk dood.... Dit wens ik al 3 jaar lang ik ga zelfmoord plegen...
Niemand geeft om me ik heb vaak ruzie met mijn ouders ik wil dit niet meer ik zit elke dag alleen thuis muziek te luisteren... Ik doe zo mijn best om vrienden te maken maar ze accepteren mij gewoon niet...
Ik wens dat ik dood was
Mijn hart is gekwetst ik vertrouw niemand meer want ooit gaan ze me toch weer verlaten...
Ik had een paar vrienden maar die hadden me in de steek gelaten toen ik bleef zitten in de derde... nog steeds geen idee waarom?

Help me wat moet ik doen??

Ik kan en wil het niet meer?❤️

Gr K

Dit topic is gesloten

50 reacties

Hoi

Mijn ouders hebben een mail naar mijn mentor gestuurd en ze begreep me denk ik. Ik zit in een diepe put ik kan het niet meer ik zie er misschien wel goed en fit uit maar van binnen ben ik dat dus helemaal niet
Ik luister vaak naar de songs van spijt...
Bedankt voor de hulp ? ik weet het nietmeer nog steeds niet

Gr
Fijn dat je ouders een mail naar je mentor hebben gestuurd. Ze begreep je denk je. Is 'ze' je mentor?

Jammer dat je zo in de put zit. Ik hoop dat de mail naar je mentor ervoor zorgt dat je de juiste hulp en steun krijgt. Heb je aan je ouders uitgelegd welke dingen moeilijk zijn voor jou?

Ik help je graag. Je bent een doorzetter, dat is wat ik bewonder in jou. Je hebt het niet gemakkelijk, en toch blijf je vechten. Dat is bewonderenswaardig.

Het kan dat je het niet meer weet. Daarom is er hulp beschikbaar. Ik ben ervan overtuigd dat de mail naar je mentor een goede stap was.

Muziek die ik fijn vind om naar te luisteren, of als achtergrondmuziek op mijn kamer, is deze: https://www.youtube.com/watch?v=6NksUf0xg9k
Misschien kan die muziek je troost brengen, of vind je het mooi.
Deze vind ik ook leuk. Ook iets vrolijker: https://www.youtube.com/watch?v=gpTbVPqAqoY
Hoi

Ik heb al 2 waarschuwingen op dit acc als deze word geblokkeerd probeer ik een andere te maken
Ik heb geen vrienden en voel me alleen ik zit elke dag alleen opzolder muziek te luisteren ik wil graag vrienden hebben of anders wil ik dood


Gr
Weet je waarom je een waarschuwing kreeg? Het kan verstandig zijn om, wanneer je een waarschuwing krijgt, door te nemen waarom je die gekregen hebt. Het forum heeft forumregels om het voor iedereen fijn te houden. Je mag bv. geen afscheidsbrieven plaatsen of aankondigen dat je zelfmoord gaat plegen. Je mag er wel over praten, en aangeven hoe je je voelt, zodat we op het forum jou kunnen helpen.
Om een waarschuwing te vermijden, kan het nuttig zijn de forumregels eens door te nemen: https://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-en-gevoelens-29/forumregels-de-kindertelefoon-28400

Ik voel me ook heel alleen, en wil graag dood. Het idee dat het beter kan worden houdt me in leven. Later kan ik verder gaan studeren, en misschien kom ik daar personen tegen met gelijkaardige interesses.
Jij wilde graag bij de politie om mensen te helpen. In je opleiding en baan kom je vast mensen tegen die even behulpzaam zijn, waar jij het misschien goed mee kan vinden.

Dat je je momenteel alleen voelt, is niet fijn. Sport je in een vereniging? Een vereniging (bv. van een hobby) kan een kans zijn vrienden te maken. Als je bv. bij een atletiekclub gaat, vind je misschien een looppartner, waar je samen mee kan gaan hardlopen. Misschien is muziek meer jouw ding, en vind je iemand waarmee je samen naar muziek kan luisteren, of misschien zelfs muziek maken. Gemeenschappelijke interesses vormen vaak een band.

Je wilt vrienden hebben, of je wilt dood. Vrienden maken kan een proces zijn, en misschien komen ze niet meteen. Daarom is het belangrijk dat je blijft doen wat je nu al goed aan het doen bent: doorzetten. Het kan niet anders dat op een dag mensen inzien dat jij hun vriendschap waard bent. Ik ben ervan overtuigd dat er iemand is die samen met jou naar muziek wil luisteren, en samen met jou wil fietsen. Misschien ben je die persoon nog niet tegengekomen, maar het is de moeite waard erop te wachten. Voor die persoon zal het ook een meerwaarde zijn jou te ontmoeten. Misschien voelt die persoon zich nu ook alleen, en kunnen jullie er voor elkaar zijn.

Je blijft best leven. Dit voor de mensen die je al kent, maar ook voor de mensen die je nog moet ontmoeten.
Hoi

Mijn ouders begrijpen me nog steeds niet ik kan niet vertellen wat het is want anders val ik in tranen en ik zei dat ik niet meer naar school wil omdat ik telkens moet leren en hw maken en ik daar echt geen zin meer in heb en ik voel me alleen en mijn verleden heefy ook een grote rol alleen dat kan ik niet vertellen het lukt niet echt niet meer... ?

Gr
Kut kindertelefoon niet mij elke keer waarschuwingen geven terwijl ik niks verkeerd doe ik hoop ooit dat jullie dan dit meemaken wat ik nu meemaak jullie verwijderen klakkeloos elk bericht dat jullie niet aanstaart
Dat je in tranen zou vallen vind je misschien niet fijn, maar bij je ouders kan het. Het kan als moeilijk aanvoelen om je emoties te tonen in het bijzijn van anderen. Misschien voelt het voor jou aan als een teken van zwakte, maar het is net heel sterk je emoties te tonen, aangezien het een grote dapperheid vergt.

Als je het moeilijk vindt dit zo aan ze te vertellen, kan je ze een brief schrijven, of, alleen als je dat wilt, ze dit topic laten lezen. Ik vermoed dat de situatie zal beteren als je ouders hiervan weten, zodat ze je kunnen helpen en steunen.

Kian, ik begrijp dat je het moeilijk hebt en dat het vervelend is dat berichten van je verwijderd worden, maar de KinderTelefoon is er om kinderen en jongeren te helpen, en ervoor te zorgen dat het hier voor iedereen een fijne, veilige plaats blijft. Om ervoor te zorgen dat het hier een fijne, veilige plaats blijft, zijn er de forumregels. Deze moet iedereen respecteren.
Wat zouden mijn ouders doen als ze dit zien? Ik denk verdrietig worden of geschokt ik weet het niet ik wil dit niet ik ben er klaar mee ik wil gewoon dood
Ik vermoed ook dat je ouders verdrietig en geschokt zouden zijn. Ze zouden het vast jammer vinden dat jij dit allemaal hebt moeten meemaken en voelen. Zou je het zien zitten dit, of een brief, aan je ouders te geven, zodat ze weten wat er in je omgaat?

Je wilt graag vrienden. Vriendschap sluiten op een forum waar je geen contactgegevens mag uitwisselen is moeilijk, maar we zouden elkaar kunnen beschouwen als forummaatjes. Vind je dat een fijn idee? Dat is alvast een soort van vriend. Net als ik, zijn er vast andere mensen die jouw kwaliteiten kunnen inzien. Ik heb jou beter leren begrijpen en heb begrip voor jouw situatie, omdat je hier eerlijk bent geweest, en de dingen waar je mee zit hebt uitgelegd. Op diezelfde manier zouden je ouders begrip kunnen hebben voor je situatie, als je hen uitlegt wat er aan de hand is.
Hoi

Ik moet wel weer naar school ik heb er geen zinin en ik wil het liefst zelfmoordplegen... En ik voel me nog steeds gewoon kut
Zolang je niet aangeeft waarom je niet meer naar school wilt, kunnen je ouders zich met moeite inleven in jouw situatie. Als je vertelt wat er allemaal aan de hand is, kunnen ze begrijpen waarom het beter is dat je tijd voor jezelf neemt.

Worden er nog steeds nare opmerkingen gemaakt?
@Kanoniem wordt je nog steeds gepest omdat je Chinees bent??? En hoe gaat het eerder met je??? Ben benieuwd want het is best wel heftig hoe jij je voelt vandaar xxx
Ja nog steeds geoest uitgescholden en buitengesloten voel me alleen
Waarom word jouw account geblokkeerd en daarnaast 100divergent heef haar account laten verwijderen....
Hey @K Anoniem. Wat jammer dat je je nog steeds buitengesloten voelt. Ben je intussen op vakantie geweest naar Kroatië? Hoe was dat?

Er wordt nog steeds heel naar tegen je gedaan. Krijg je dit jaar een nieuwe mentor? Zo ja, weet je al wie dat is?

Groetjes
Kenshin
Ronald waarom. Heeft divirgent haar acc laten verwijderen? Is ze dood ???????? ik weet het nu niet meer ik kan het niet meer ik wil dood
Waarom is ze weg?
chill ze is niet dood, ze wilde misschien even wat tijd voor haarzelf of iets met haar anonimiteit, waarom word jouw account verwijderd de hele tijd?
Elke keer die waarschuwingen met allemaal regels privacy zelfmoordaankondiging schokkende inhoud afscheid en weet ik t allemaal dusja 3 keer nieuw acc aangemaakt
Tijd voor haarzelf? Heeft ze niks gezegt dan dat ze haar acc liet verwijderen?
Elke keer die waarschuwingen met allemaal regels privacy zelfmoordaankondiging schokkende inhoud afscheid en weet ik t allemaal dusja 3 keer nieuw acc aangemaakt

is het dan niet een beetje je eigen schuld omdat je je niet aan de regels houd?

uhm nee volges mij heeft ze niks gezegd maar toen ze het liet verwijderen ging het wel goed en leek het niet alsof ze zichzelf iets aan zou doen, dont worry
Jammer dat ze weg js
Het is mogelijk dat, wanneer iemands account verwijderd wordt, die persoon dat doet om zijn of haar privacy te beschermen. Sommige personen komen terug onder een andere accountnaam.

De forumregels zijn er zodat het forum voor iedereen een veilige en fijne plek blijft. Berichten met schokkende inhoud en afscheidsbrieven kunnen beangstigend of aanstootgevend zijn voor sommige gebruikers. Contactgegevens uitwisselen mag ook niet, om jouw privacy te beschermen.

Je voelt je nog steeds helemaal niet fijn. Krijg je dit jaar een nieuwe mentor?
Hoii,

Wat een vervelend verhaal.

Ik vind dit liedje heel mooi. De betekenis klopt bij mij en mischien ook wel bij jou. Als je het liedje luisterd dan word ik op de een of andere manier blijer. Ook als is het een zielig liedje en hoort dat er helemaal niet blij. Hij heet my immortal: https://www.youtube.com/watch?v=5anLPw0Efmo en dit is de vertaling in het Nederlands. https://songteksten.net/translation/1938/30584/evanescence/my-immortal.html
Weet je je bent mooi zoals je bent en je hoeft als je gewoon aardig bent en niet roddelt ofzo je niet te veranderen! Ik hoop dat je weet dat het pesten niet aan jou ligt: https://www.youtube.com/watch?v=vWfjlIMiqBg

Ondanks alles wat er gebeurt blijf van jezelf houden. Jij bent goed zoals je bent.

Die pesters hebben vaak wat meegemaakt waardoor ze andere mensen pesten.
1. Ze hebben problemen (thuis)
2. Ze hebben een negatief zelfbeeld.
Als mensen zichzelf minder waardig voelen, of een negatief zelfbeeld hebben en denken dat anderen hen niet leuk vinden. Proberen ze populair te worden. En een optie die ze dan zien is om mensen te pesten.
3. Zelf gepest.
Ze zijn vroeger zelf gepest en willen dat andere mensen hetzelfde voelen als de pijn die zij dan voelde.
4. Groepsdruk.
Mensen zijn bang als waneer ze niet mee doen met pesten ze zelf gepest worden.

Dat is mischien ook een reden waarom mensen bang zijn om vrienden van jou te worden. Ze zijn bang dat als ze vrienden van je worden ze jou ook gaan pesten. Sommige mensen willen je mischien ook wel helpen maar daar geld precies hetzefde voor. Mensen zijn bang.

5. Jarloers.
Mensen zijn jarloers op je. Ze kunnen niet uitstaan dat jij iets wel hebt en zij niet. Mischien was jij eerst wel heel populair of had je veel vrienden.
6. Populair.
Soms willen mensen alle aandagt op hen gericht.
7.Opvoeding.
Mensen hebben dan niet geleert op een normale manier met andere mensen om te gaan. Mischien werden ze met geen resprect door hun ouders behandelt.
8. Eenzaamheid.
Ze willen aandacht krijgen. Ze willen niet eenzaam zijn en dat willen ze wel, ze willen niet altijd alleen zijn.

Vaak is het een van deze redenen maar er kan ook nog een andere reden zijn. Het ligt dus niet aan jou. Maar aan de situatie waarin de pester zit of heeft gezeten. Ik hoop dat je hiet wat aan hebt.

Mischien is deze online therapie wat voor je: https://www.insight4u.nl/online-therapie-jeugd/ of als je liever een gewone therapie wilt hebben is dit miscien wat voor je: https://www.posicom.nl/advies-begeleiding/therapie-bij-pesten/

Doegh, Ik wens je veel sterkte.


Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm overzichtelijkheid van het forum
Reputatie 7
Badge +6
Topic wordt gesloten door De Kindertelefoon.
De topicstarter kan niet meer reageren op vragen van gebruikers. Na herhaaldelijke overtredingen van de forumregels heeft de topicstarter geen toegang meer tot het forum.

De Kindertelefoon