Vraag

Mijn leven valt uit elkaar.

  • 16 December 2019
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb best lang niks op dit forum gezet dat kwam omdat mijn leven langzaam aan begon te bloeien maar helaas valt het langzaam aan weer uit elkaar.

ik wil dit dus bespreken en delen met jullie.

ten eerste wil ik zeggen dat ik een best emotionele 15 jarige jongen ben.

6 maanden geleden heb ik ruzie gemaakt met mn ex wat op het begin chill was en niks aan de hand was maar na 2 maanden voelde ik echt het spijt en verdriet. Nu heb ik bijna 4 maanden lang liefdesverdriet. Heb al heel vaak in mn kamer zitten huilen omdat zij mijn alles was en ik haar niet meer heb. Als je mij van eerder kent was ik 30 kilo afgevallen maar die heb ik alweer terug gekregen hierdoor laatste 6 maanden. Ik heb contact proberen te leggen met haar al 4 x maar ze negeert elk soort contact. Ik heb gezegd dat ik als vrienden verder wou maar ze negeerde me. Het doet niet normaal pijn.  

 

ik heb nog iets waarmee ik zit en dat is een meisje waarmee ik 10 jaar in de klas heb gezeten. Dit jaar zijn we in verschillende klassen ingedeeld en het doet me echtnpijn om haar niet meer te spreken en mensen gaan nu ook zeggen begin gwn een gesprek dit dat maar zo een persoon ben ik niet ben best verlegen en ben niet sociaal. ik heb haar al die jaren als een zus gezien ze kwam altijd op voor me ik kwam op voor haar. Maar dit jaar hebben we geen enkel woord gesproken. Het doet me echt niet normaal pijn. Ik weet niet hoe ze zou reageren als ze hier achter zou komen. Ik denk uberhaupt dat ze denkt dat ik sgijt heb aan haar maar dat is totaal niet. Ik probeer haar paar weken te vermijden in de pauzes ondat het me echt pijn doet om haar te zien.  


1 reactie

Hallo Anoniem_1 :)

Ik denk dat je haar misschien in de pauze ziet en dan bij haar een beetje rondhangen. Het doet misschien pijn maar je kan het tegen haar zeggen misschien.

-Dr8gon99

Reageer