mijn leven nu

  • 6 October 2021
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hey,

Ik heb al een tijdje niks meer geplaatst en ik heb gezegd dat ik een topic zou maken met nog een paar dingen erin, die komt dus nu lol. Ik heb bestwel veel dingen te vertellen en ze zijn allemaal best verschillend dusja.

Ik heb eerst even een update over M, het gaat heel goed hij heeft mijn nummer we appen, snappen, bellen en hebben ondertussen al een keer afgesproken en omdat ik morgen jarig ben komt hij ook!! Hij is heel lief maar hij kan me ook een beetje plagen, hij zegt dat hij dat leuk vind lol im really starting to like him more everyday. :) 

Nou verder op school gaat het meh, het gaat wel gewoon goed in de klas, maar ik heb bestwel slechte cijfers. Ik heb ook aan mijn mentor vertelt oké ik me voel enz.. (daar vertel ik zo meer over) ik heb nu een time-out pasje gekregen: ik moet dat pasje op het bureau van de docent leggen en dan mag ik weg, ik moet in ongeveer een kwartier wel weer terug komen en ik mag naar een bepaalde plek maar dat hoeft niet per see. Ik heb het nu al bestwel vaak gebruikt en ik vind het wel fijn, maar aan de andere kant merk ik dat het dan wel weer slechter gaat met mij. (Ik heb M ook geappt toen ik het pasje voor de 1ste keer gebruikte en hij was heel lief). Mijn mentor is echt heel aardig en die wil van alles voor me regelen! Ik ben zo blij met haar. 
nog even over school het voelt zo raar, want ik praat eigenlijk alleen maar met mijn vriendinnen en voor de rest niemand in mijn klas, dat doet de rest eigenlijk ook iedereen blijft bij zijn ‘groepjes’. Ik merk alleen dat best veel mensen me niet zo leuk vinden maar their loss I guess ;). Het gaat wel beter ik vind het best oké zo maar ik hoop dat ik ooit een leukere hechtere klas krijg. ( en ik hoop dat ik bij M in de klas kom lol). Ik ben ook bestwel bang vóór het 4de jaar ook al duurt dat nog even, ik hoop echt dat ik vwo haal, want is qua cijfers al niet zo goed begonnen. 
 

dan zit ik eik al een tijdje met een gevoel over mijn sociale contacten (met mijn sociale angsten gaat het wel goed op school tho!!) ik heb dus een vrienden groepje van 5, als we dan iets met zijn tweeën moesten gaan doen was ik meestal degene die over bleef, dat is nu wel gestopt want we wisselen echt goed af. Maar 2 meisjes in het groepje zijn beste vriendinnen en die zij dan ook bestwel close naar elkaar, dat irriteert me wel een beetje soms. Bijvoorbeeld: ze doen heel veel samen, soms fluisteren ze tegen elkaar en willen ze niet tegen ons zeggen wat het is, ze lopen bijna altijd met zijn tweeën en zitten bijna altijd langs elkaar, een van de meisje gaat met de lift want die heeft een operatie gehad en eerst ging ik altijd mee en nu plots wil het andere meisje de hele tijd mee. Het zijn wel van het groepje de 2 meisjes waarmee ik het meest contact heb. En ik hou van ze en ze doen ook niks stoms, maar soms denk ik dat het toch een beetje een onzekerheid is van een van die meisjes om de ander kwijt te raken en dat ze daarom zoveel samen doen. Maar ik vind het juist om af te wisselen. Het is er meestal ook 1 die het meest naar de andere toe trekt en zodra die er niet is trekt ze het meest naar mij toe. (Ik moet even zeggen dat dit niet altijd zo is, ze zijn ook wel is afwisselend.) Maar toch is heel duidelijk te merken dat zij beste vriendinnen zijn. Ik ben zo heel anders met mijn beste vriendin we zijn ook heel close maar als er andere vriendinnen zijn dan kunnen we gewoon met andere mensen iets doen, wat ik vaak heel fijn vind want ik hoef niet zo plakkerig te zijn maar heel soms vind ik het toch een beetje jammer ofz. Maar dit was het nog niet helemaal want ik heb met de 2 andere meisje toch anders contact, met a heb ik wel gewoon contact en met de andere eigenlijk helemaal niet (die heeft ook geen Snapchat) ik wil haar graag toegevoegen op whatsapp maar ik ben bestwel bang lol. En nu ga ik (wat ik niet moet doen maar toch doe) mezelf vergelijken met andere. Als ik kijk naar mijn beste vriendin haar vriendengroep ( waar ik ook een soortvan in ziet lol)  dan lijkt het alsof ze veel closer zijn en alsof ik iets fout doe met mijn vrienden groep want ik heb met een paar nog nooit iets gedaan met zijn tweeën en dan ben ík veelste veel aan het nadenken. Soms krijg ik zo’n gevoel van ze: ze zijn echt goede vriendinnen enz.. maar soms ook het tegenovergestelde ofz. Ik moet ook zeggen dat de meisjes uit die groep heel verschillend zijn vergeleken met mij. Niet dat dat erg is ofc! Maar ik schommel er gewoon heel erg tussen mijn eigen vriendengroep: die zijn bestwel braaf enz.. en de vriendengroep waar ik ook in zit die is van mijn beste vriendin: die zijn precies het tegenovergestelde. En ik kan alletwee zijn lol. Soms denk ik zijn dit wel de juiste mensen voor mij en denk ik zo van hoelang gaat deze vriendengroep het volhouden. 
 

en nu even over hoe het gaat met mij zelf, sinds de zomervakantie gaat het eigenlijk alleen maar slechter, ik ben vaak verdrietig ik heb neigingen om mezelf pijn te doen (ik heb het nog niet gedaan), soms denk ik dat ik gewoon beter af ben als ik niet meer leef. Daarom hebben we besloten andere hulp te gaan zoeken, ik ben doorgestuurd naar een psycholoog, ik heb daar een week geleden mijn 1ste in take gesprek gehad, ik had mijn ouders niet meegenomen want ik dacht dat dat niet hoefde maar dat bleek toch wel te zijn nu gaan ze de volgende keer mee. Ik was wel blij dat ze niet mee waren want ik weet dat mijn ouders het soort type zijn die mij uit mijn ‘dip’ willen halen en er niet een heel groot ding van willen maken en dat ze het niet bij me vinden passen. Toen ik mijn vader vertelde dat ik naar een psycholoog ga zei hij dat hij het eigenlijk niet helemaal nodig vond. Daar was ik niet zo blij mee en ik krijg nu ook heel erg het gevoel dat ze geen idee hebben hoe vervelend ik me kan voelen en dat ze er niks van snappen.  Soms heb ik een paar dagen hooguit een week dat ik me iets beter voel maar daarna gaat het weer slechter. 

Ik heb ook een keer vertelt dat ik trainingen ging krijgen van de dokter, die zijn nu onderhand gestart, de kennismaking is al geweest en dat was wel prima, toen ik daar was dacht ik echt even oh nee waar ben ik aan begonnen. Maar het was wel oké, maar de vraag is gaat het me echt helpen want het is een rots en water training en we moeten een beetje van die opdrachten en spelletjes achtige dingen gaan doen. En ik weet niet of dat iets voor mij is maar ik ga het proberen! 

oke dit was het wel zo’n beetje pff, ik heb vast snel nog wel iets om te vertellen!

Groetjes jE mEsSy QuEeN


1 reactie

Hey!

Wat een verhaal zeg, over je cijfers: zolang je je best doet is het goed, meer kan je er ook niet aan doen. Die vriendinnen, probeer er (voor zover mogelijk) geen aandacht aan te besteden. Als je je niet door hun gewaardeerd voelt dan zijn ze het waarschijnlijk ook niet waard. Leuk dat het zo goed gaat met jou en M.

Succes bij de dokter en alvast een fijne verjaardag!

Lucas

Reageer