Skip to main content

Hoii, (Je hoeft dit niet te lezen hoor!)

Ik ga jullie mijn leven een soort van nu vertellen:


 

School:

Ik zit in een klas met 4 meiden: ik ben N dan heb je S zij was heel erg lang mijn beste vriendin alleen ze is afgepakt door E nu zijn we een beetje met z’n drieën vriendinnen en ook nog M zij is een beetje anders dan ons ik heb heel vaak ruzie met haar enz. E en S gaan samen naar de middelbare school, zij gaan naar dezelfde middelbare school en ook hetzelfde niveau alleen zij gaan geen o&o doen(Onderzoek en ontwerpen) dat ga ik wel doen dus nu ga ik in mijn eentje naar de middelbare school.

 

Ruzie vorig weekend:

M hield een slaapfeestje en nodigde mij(N) S en E uit (verder heeft ze geen andere vriendinnen). Ze gaf het op een camping N was er 1 keer geweest en E en S 0 keer. M ging toen de camping laten zien. ZIJ had happy stones gemaakt en ZIJ ging ze verstoppen wij liepen gewoon achter haar aan. Uiteindelijk waren we =N , E en S er klaar mee we hadden die halve camping rond gelopen. Wij wouden terug naar het huisje alleen M ging de andere kant op. We wisten de weg niet maar gelukkig wisten we het huisnummer dus door de borden die onderweg langs de weg bij de camping stonden. Verder was het leuk we gingen ongeveer om 1.00 slapen en toen hoorden we ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

M had een ventilator aan staan, daardoor kon in gewoon niet slapen. Ik vroeg een paar keer of M het uit wou doen ze reageerde niet en uiteindelijk trok ze een deken over haar heen, ik zette dat ding dus uit toen zette M dat ding weer aan en toen trok ik de stekker eruit en ze ging mij trappen. E en S vonden het ook vervelend en vroegen ook of ze het wou uitdoen. Ik ging dus om 1,15 mijn moeder bellen dat ik naar huis wou en ze zei ook tegen M dat ze dat ding moest uitdoen. (Mijn moeder heeft ons uiteindelijk niet opgehaald omdat het een uur rijden was). Ze rende jankend naar haar moeder die op de kamer ernaast lag te slapen. Om 1,30 komt die moeder binnen ( M heeft dus een kwartier keihard liggen janken bij dr moeder) ik noem de moeder even Et. Nou Et die ging dus met ons praten dat M geen vrienden had dat wij haar gingen buitensluiten blablabla kortom het was onze schuld. Et had ook gejankt als MOEDER bij andere kinderen. Wij gingen dus met een k*t gevoel slapen. Die ochtend kwam de moeder weer binnen weer janken eigenlijk zei ze bijna hetzelfde als die nacht. M ging appart ontbijten en de moeder Et zei dat het beter was om naar huis te gaan. Wij gingen naar huis. Ik las dus een appje van die moeder naar onze ouders dat wij haar gingen buitensluiten enz ik was boos jonge niet normaal!! Toen moesten we weer naar school we hadden elkaar niet meer gezien sinds die ruzie dus ja. Ik =N zat naast haar en zij trok haar tafel gelijk weg. Toen moesten we naar de gym lopen en zij was te laat dus we liepen alvast. Toen moesten we met de directeur praten omdat de moeder van M had gebeld. Uiteindelijk kreeg ik van alles de schuld terwijl E en S net zoveel hadden gedaan. Toen ging M ineens weer aardig doen wat ik haat als je ruzie hebt en ineens aardig gaat doen. Ik kwam dus boos thuis had haar moeder Et weer een appje naar onze ouders gestuurd dat IK mijn tafel had weggetrokken dat WIJ M gingen buitensluiten ik was weer boos jonge niet normaal. Enja dat was het 

 

Stief vader

Mijn (biologische) vader en moeder zijn gescheiden toen ik net geboren was mijn vader wou nog contact met mij alleen dan moest mijn moeder mij in zijn auto zetten en hij ging weg rijden. Elke keer als dat gebeurde huilde ik keihard ik was bijna 1!! Toen gingen mijn ouders naar een soortvan psycholoog ding ofz en toen hadden ze een afspraak gemaakt dan mijn vader met mij daar zou gaan spelen maar hij kwam NIET (Je eigen vader laat je een soort stikken terwijl je 1 bent). Toen ging ik verhuizen met mijn moeder en heb heel lang geen contact meer met hem gehad tot mijn 5e. Toen ontmoette mijn moeder een lieve man Er. hij heeft de taak als vader op hem genomen hij is er altijd voor mij(Dat ben ik hem heel erg dankbaar(ik heb tranen in mijn ogen). Mijn (echte) vader heb ik ongeveer 20 keer in mijn leven gezien (Dat hoort niet!!). Mijn moeder en stiefvader zijn nu gescheiden maar ik ga nog steeds naar hem toe en behandeld mij als zijn echte dochter ook al ben ik dat niet biologisch. 

 

Ik heb ook nog meer maar dit is het even voor nu DOEII

Hai Noortje, 

 

Zelf heb ik op de basisschool een beetje dezelfde situatie gehad, in die tijd had ik daar heel veel moeite mee, maar nu heb ik daar veel van geleerd. Ik zal je daar niet te veel zorgen over maken. Zelf dacht ik ook dat ik goede vriendinnen zou blijven met kinderen van groep 8, maar nu heb ik andere vrienden in mijn klas en daar ben ik super blij mee.

Ik ben blij dat je van je stiefvader houdt!

Ook hier heb ik een soort van zelfde situatie alleen wil mijn vader mij en mijn zusje wel zien.. dus wij  hebben daar veel moeite mee, want wij haten hem! 

Maar het gaat niet om mij, maar om jou!

Ik denk dat je niet te veel druk hoeft te maken met je vriendinnen, want die komen vanzelf als je in de 1e zit. Ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad, want ik ben niet zo goed in dit soort dingen hahaha.

Het komt goed en als er wat is ga gewoon naar je moeder of (stief)vader die willen je vast ook helpen. <3


Reageer