Mijn leven is een hell..

  • 25 November 2015
  • 3 reacties
  • 569 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi.. ik ben 14 jaar en ik heb een heel zwaar leven, en als je gaat zeuren dat ik niet zo moet zeuren moet je niet zeuren want het is allemaal ontzettend zwaar voor me...
op school wordt ik altijd door iedereen gehaat, niemand wil matties met mij zijn en ze pesten me heel erg omdat ik zo anders ben... ik hou namelijk van emo muziek en soms klassiek en daarom noemt iedereen me kut emo en kut oude man en ik kan er allemaal echt niet meer tegen.. ik zit nu dus ook elke pauze in mijn eentje om iets te eten en elke keer als ik naast iemand wil zitten gaan ze lachen en moet ik weg. ik ben er een tijdje geleden ook achter gekomen dat ik homo ben, en toen had ik er heel lang over nagedacht en uiteindelijk tegen mijn exvader gezegt maar mijn exvader werd heel boos dus sindsdien sloeg mijn exvader mij elke dag... mijn moeder zei er niks van maar zei vond ook dat ik niet zo gay moest zijn en ik haat het ik kan er niks aan doen.. ze wouden me zelfs naar een heropvoedingskamp maar die mensen daar zijn eng dus toen was ik weg gelopen en toen werd ik harder geslagen maar ik hoefde niet als ik beloofde nooit een jongen te seksen. het ging zijn verloopje maar een keer werd ik betrapt toen ik aan het masturberen was op mijn broertje in de douche toen kwam mijn vader binnen en ging hij me heel hard slaan en me broertje vond het ook heel naar maar hij zij niks en ging zijn haar wassen, en toen werd ik op de grond gegooit en kwam de shampoo in me oog en toen deed het heel veel pijn ook.. ook omdat ik vmbo doe haat mijn ouders mij.. dus ik begon steeds dieper endieper te snijden maar het is niet meer goed genoeg dus ik wil nu supergraag zelfmoord plegen help me??!!?
En als dit nog niet erg genoeg was gingen mijn ouders ook nog scheiden omdat mijn vader met een andere vrouw had geslape en mijn nieuwe vader is niet helemaal ok denk ik want hij is ook homo en laatst kwam hij naakt mijn kamer inlopen en omdat ik zei dat hij weg moest gaan dat vond hij niet leuk dus ging hij me ook slaan maar harder dan mijn andere vader en toen had ik een blauw oog en pijn.
kunnen jullie hier mij helpen? ik wil ook graag blauw haar maar dat mag niet hoe kan ik het doen zonder dat ze het merken? en ik moet een baantje verzinnen van mijn mama maar ik weet niet wat en waar want ik ben 14 en kan nergens een baantje vinden en ik ben bang om eenbaantje te hebben want dat betekent toch alleen maar meer gepest :(
het enige positieve is ik heb een jongen gevonden en wil seks met hem maar is het niet te vroeg? en ik ben heel onzeker want misschien vind hij mijn geslachtsdeel klein en gaat hij me pesten en het iedereen vertellen? en daarnaast krijg ik mijn velletje niet naar beneden.. mijn vader zei dat ik naar de huisarts moest gaan toen hij het zag maar ik durf niet want het is een kennis van mijn eerste vader zijn broer....... wat meot ik doen? ik ga echt zelfmoord plegen denk ik als het verander help 😞 :?

3 reacties

Niet zelfmoord plegen!! Alsjeblieft niet er komt ooit een tijdje dat iederen je accepteert en je leven weer op orde hebt en dan heb je nog een prachtig leven voor je!! Gay is okay. Wat je vader doet is echt niet normaal daarvoor kun je zelfs de politie bellen dus ook doen als hij doorgaat! En ik denk dat je moeder het gewoon jammer vind dat je vmbo doet maar wat kan jij daar nou aan doen! En ze is zeker weten bang voor je vader anders had ze al lang wat gedaan! En je groeit nog steeds dus daarover hoef je je echt geen zorgen te maken, en about seks het is nog een beetje te vroeg maar als je die jongen goet kent en hij het ook wilt just go for it! En oo school vind je heus nog wel een goede vriend/in als je je maar opensteld voor nieuwe mensen, je kunt ook naar een vertrouwenspersoon gaan op je school of je kunt ook altijd met mij praten hoor
En je kunt altijd een krantenwijk gaan doen! En blue hair don't care!!

Hey , eerst wil ik wel even zeggen dat het niet okay is om dat te doen bij je broertje , maar je ouders mogen je ook niet slaan enz je stiefvader moet respect voor je hebben en je met rust laten . Voor de rest niemand zou je mogen judgen om de lengte van je geslachtsdeel wees daar ook niet onzeker over okay, qua leeftijd als je er zelf klaar voor bent en die ander ook dan zou het niet zo erg zijn toch, als je bang bent voor wat hij denkt of gaat vertellen denk je dan zou ik er nog even mee wachten tot je zo op je gemak bent dat dat niet uit maakt . Blauw haar je kan het doen maar je kan ook een pruik halen of haarkrijt ofz dus als je ouders dan komen kan je de pruik af doen of het krijt eruit wassen ( kan je bij action kopen van die stokjes waarmee je je haar kan inkleuren ofz idk hoe ik dat moet verwoorden ) maar een baantje ik snap je helemaal ik zit zelf al maanden binnen en durf het ook niet hoor ik wordt niet gepest daarin tegen hou er niet van om bij mensen te zijn me benen gaan dan helemaal schudden enz 🥴maar je kan bv met dieren werken die zouden je nooit judgen 🥰 en een kinder boerderij ofz of gwn een boederij of iets anders met dieren manege ofz dieren zijn best rust gevend dus maybe dat dat ook helpt probeer voor de rest gwn iedereen te negeren je hebt ze niet nodig okay <3jij bent de hoofdpersoon van jouw leven , zolang je niet showed dat het wat met je doet zouden ze interesse wel verliezen met zo doen tegen je , ik ben zelf ook best suïcidale maar blijf okay er komen nog wel leukere tijden, je kan ook altijd naar een vertrouwenspersoon gaan op school die kan dan jeugdzorg ofz inlichten en dan kan er hulp komen als je dat wil ( snap het helemaal ala je dat niet wil ) maar oka hoop dat het wat heeft geholpen 

Reageer