Skip to main content
Vraag

mijn leven is dramatisch

• February 4, 2026
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

ghast
Forum|alt.badge.img+9

Hoi lieve forumleden,

Oprecht niet om te zeuren en om zielig te doen, maar kan het nog erger? Ja, het kan erger. Ik ben vandaag al niet in de stemming doordat mijn proefwerk niet goed ging (en ik waarschijnlijk weer een dikke onvoldoende heb) vanwege mijn klachten en proefwerken worden niet aangepast: ik krijg alleen maar extra tijd. Nou, mijn zusje is een heel erg slecht kind. Ze doet alsof zij het slachtoffer is en wordt daardoor niet bestraft. Net zoals toen net: ik stond net op het punt om naar badminton te gaan. Ze gaat negatief doen dat ik niks kan bij badminton en ik zeg: "Jawel” en doe de oefening voor. Ineens gaat ze me schoppen vol met gestrekt been in mijn maag en zegt ze dat ik haar op het hoofd sloeg. Dus nu zit ik i.p.v. te trainen dit te typen en heb ik super veel last van mijn maag. Af en toe snap ik niet waarom elk negatief puntje naar mij gericht wordt.

Liefs,

ghast

1 reactie

• February 4, 2026

Oh wat naar! Je zusje vind het misschien ook wel heel lastig om te zien hoe het nu met je gaat. Heb je al aan haar gevraagd waarom ze dit doet? Klinkt heel irritant idd. En over je proefwerk, ik weet hoe lastig het is, het is misschien niet te vergelijken maar ik heb add en ik krijg ook alleen extra tijd, ik heb er niks aan want ik kan me toch niet focussen dus mijn cijfers zijn ook niet al te best.. ik weet niet zo goed hoe ik je moet helpen eigenlijk, maar heel erg veel beterschap en succes!!❤️❤️