Op dit moment in mijn leven ben ik er echt klaar mee. Ik weet dat ik niet over ga. En dat ik niks goed kan. Ik weet dat ik waarschijnlijk een mislukking ben en dat iedereen teleurgesteld in mij is. Ik weet dat ik geen gevoelens kan voelen. Ik weet dat ik waarschijnlijk ook nooit een relatie krijg niemand wil een wanhopig of zielig persoon als ik. En ik weet dat ik ook nooit van mezelf kan houden of van iemand kan houden. Als ik een lijst kon maken met dingen die ik over mijzelf haat dan ging die door tot en met de 2500 of nog veder zelfs.
Zelf schrijf ik gedichten en boeken om mij te kalmeren nog steeds helpt het niet.
Zelf ben ik echt op het put om zelfmoord te plegen. Zal ik het doen? Zelf vind ik van wel het is beter voor iedereen.
En de school waar op ik zit tja die helpt ook echt niet mijn mentale gezondheid echt totaal niet.
Iedereen is gemeen er wordt veel te veel gepest en gepraat over iedereen echt gewoon een kut school.
Ik heb gewoon iemand nodig die van me kan houden en mij een kus of een knuffel kan geven wanneer ik me slecht voel en iemand die naast me ligt als ik wakker word van een zelfmoord droom… Ik ben klaar met alleen zijn…