Skip to main content

Op dit moment in mijn leven ben ik er echt klaar mee. Ik weet dat ik niet over ga. En dat ik niks goed kan. Ik weet dat ik waarschijnlijk een mislukking ben en dat iedereen teleurgesteld in mij is. Ik weet dat ik geen gevoelens kan voelen. Ik weet dat ik waarschijnlijk ook nooit een relatie krijg niemand wil een wanhopig of zielig persoon als ik. En ik weet dat ik ook nooit van mezelf kan houden of van iemand kan houden. Als ik een lijst kon maken met dingen die ik over mijzelf haat dan ging die door tot en met de 2500 of nog veder zelfs.

Zelf schrijf ik gedichten en boeken om mij te kalmeren nog steeds helpt het niet.

Zelf ben ik echt op het put om zelfmoord te plegen. Zal ik het doen? Zelf vind ik van wel het is beter voor iedereen. 

En de school waar op ik zit tja die helpt ook echt niet mijn mentale gezondheid echt totaal niet.

Iedereen is gemeen er wordt veel te veel gepest en gepraat over iedereen echt gewoon een kut school.

Ik heb gewoon iemand nodig die van me kan houden en mij een kus of een knuffel kan geven wanneer ik me slecht voel en iemand die naast me ligt als ik wakker word van een zelfmoord droom… Ik ben klaar met alleen zijn…

Hey!  Ik heb natuurlijk geen “magic words”voor je maar je bent zeker niet waardeloos ofzo!! Je kunt altijd wel iets heel goed, bent altijd ergens de beste in en het gaat vooral om hoe je bent.  Ik denk dat je in elk geval al heel goed kunt schrijven als ik zo lees. En je mag zeker wel van jezelf houden! Nu is het een moeilijke tijd voor je, maar er komt ook weer een mooie dag!  Ik zou als ik jou was eens bellen met de kindertelefoon https://www.kindertelefoon.nl/bellen   of  ermee chatten https://www.kindertelefoon.nl/chat

en als je wat leuke(re) mensen wilt ontmoeten zou je misschien bij een club kunnen gaan zoals scouting of een hobby vereniging of sport. Daar ontmoet je mensen die jouw echt willen leren kennen en waarderen.  En ik hoop dat nog meer mensen hier een reactie plaatsen om jou te steunen !! Ik hoop dat het toch een beetje lichter voor je wordt!! Sterkte !

Liefs, Tover xxx

Hoi @Jayden_hvss 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Je voelt je alleen, op school is het niet veilig. Je vraagt je af of het beter is als je er niet meer bent. Tegelijkertijd zeg je ook dat je gewoon iemand wilt, om van te houden, en die van jou houdt. Zo iemand is er zeker! Heel goed dat je erover komt praten, en dat je steun zoekt op het forum. 

Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Mariska

De Kindertelefoon 

Hiii @Tover01 

Bedankt voor de tips het betekent niet normaal veel voor me en je hebt wel gelijk misschien  helpt dat wel. 

-Nog super erg bedankt.

-XOXO Jayden

Hoi @Jayden_hvss,

Ik begrijp dat je het heel moeilijk hebt, maar pleeg alsjeblieft geen zelfmoord. Dat is echt geen goede oplossing. Ik zou er met iemand over praten die je vertrouwt, je ouders of een goede vriend bijvoorbeeld. Je zei dat als je een lijst zou maken met dingen die je aan jezelf haat, je wel 2500 dingen kon opnoemen. Maar is het misschien een idee als je het omgekeerde doet? Dat je een lijst maakt met dingen die je juist leuk vindt aan jezelf? Als je wilt dat anderen van je gaan houden, dan moet je eerst van jezelf gaan houden. Je kunt ook iedere avond voor het slapen opschrijven wat goed ging vandaag, waar je trots op bent en wat je hebt geleerd (ik heb deze tip ook al aan @ikzaljeproberentehelpen gegeven). En als je heel negatief over jezelf aan het denken bent, ga dan eens voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf hoe geweldig je wel niet bent. Ieder mens is uniek hoe hij/zij is, en dat geldt ook voor jou. Ook al ken ik je niet, ik weet dat je absoluut geen mislukking bent, integendeel juist. Wat @Tover01 zei is ook een goede tip: ga bij een vereniging en sluit nieuwe vriendschappen! Ook op dit forum zijn superlieve mensen die je graag willen helpen, dus je staat er zeker niet alleen voor. Ik beloof je dat alles goed gaat komen en ik wens je nog veel succes!

Groetjes, Hoiii47 😊🌸

Hoi @Jayden_hvss 

Wat vreselijk!

Misschien is het tijd voor een nieuwe school?

Ik ben ook gelest geweest. Dat is echt niet leuk.

Waar kan ik je mee helpen?

Liefs @NoahLovesYou 

P.S. Je hebt al een tijdje een account zie ik. Vind je het spannend om iets te posten?

@NoahLovesYou  @hoiii47 

Dankjewel voor jullie steun en @hoiii47  ik ga jou tips ook zeker gebruiken. En ik dank je voor dat bericht

En ja trouwens het antwoord op je vraag @NoahLovesYou  ik was erg bang totdat iemand zei dat het well helpt om iets te posten

A.U.B pleeg geen zelfmoord dat is op dit moment het domste dat je kan doen je bent supertof 

geloof in jezelf sterkte

@Anymoymous 

Reageer