Skip to main content

Hai ik ben Sterre (niet mijn echte naam)

En ik heb een raar leven het begint hier

4 jaar oud ik ging naar een kliniek -reactie aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit-

Daar kwam uit dat ik hoogbegaafd ben 

Ik heb vanaf die leeftijd tot mijn 10e agressie problemen gehad ik ben vaak weggelopen en beet mezelf.Toen heeft m,n moeder me naar 5 verschillende mensen gestuurd zonder verbetering .

Ik zat op een school met 3 juffen die tegen me zeiden dat ik dom was dat ben ik nooit vergeten.

Het ging zo slecht dat ik niet meer naar school wilde en ik bleef op de trap zitten toen moest ik een nieuw onderzoek en daar uitkwam dat hou je vast ..... Ik heb faalangst,add ,adhd en symptomen van autisme maar dat heb ik niet hoor. Toen ging ik naar een hoogbegaafde school 🏫 🎒 dat werkte goed ik kreeg veel vrienden en ik kreeg goede hulp.

Bij dat onderzoek kreeg ik medische zorg melatonine en pillen wet niet hoe doe heten.nu gaat het beter en ga ik een brugjaar doen in mijn eentje 😞🔝 en in mijn klas zitten 5 meiden 😞

En nu komt het echte drama waar ik hulp bij nodig heb.…

Ik ben een vrienden groepje van 3 personen maar voor ik er bij kwam waren ze al met zijn 3en maar An ging weg toen bleven A en N en ik over

A begon te roddelen over mij en N en ze kregen ruzie aleen A zegt ook gemeene en kwetsende dingen die ik haar niet vergeet dit gaat nu al 2 jaar zo de juf heeft het al geprobeerd om het op te lossen maar dat is niet gelukt. ik pas ook niet echt bij hun maar ik nergens anders meer bij want ik ben of te druk of te kinderachtig, en de ruzie is nog steeds niet opgelost wat moet ik nu doen? want A blijft maar opmerkingen maken.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen 

🌟 Sterre

 

 

 

 

Ik zou dat niet meer met a om gaan maar alleen n en a negeren 


Dankjewel ga ik proberen 


Reageer