mijn leven

  • 20 April 2021
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik voel me nu al een jaar niet lekker in mijn vel weet ook niet waarom ik dit vertel boeit wss toch niemand op zo'n domme site  mr sinds 2018 gaat alles slecht ik ging toen naar de middelbare school op vwo dat ging al slecht toen hoorde ik dat mijn ouders gingen scheiden dat zorgde ervoor dat ik geen motivatie meer had voor school en zo beggonnen mijn problemen ik ging toen naar 2 havo en had geen motivatie was een slechte leerling veel straf en hoorde toen ook dat mijn vaders familie bedrijf dat al 60 jaar in de familiedag failliet ging en zo bleef het jaar doorgaan met slechte dingen waardoor ik op 2 havo bleef zitten en het nog een keer moest doen toen de 2e keer havo ben ik tijdelijk geschorst en mocht ik de rest van het jaar in mijn eentje in een lokaal de lessen volgen toen kwam corona en werdt ik depressief  omdat ik niks meer met mijn vrienden kon doen ondertussen ben ik ook nog 4 keer verhuist en ga nog eens verhuizen en heb nu geen zin meer om te schrijven maar in ieder geval ik sta op het punt om mavo(tl) te falen en naar mbo 1 te gaan dus ja dit is mijn verhaal in h3t kort

 


1 reactie

Wat een vervelende opeenstapeling van gebeurtenissen. Even praktisch gezien, je gaat van havo naar mavo zeg je. Dan kan je daarna toch gewoon MBO 4 gaan doen? Daar kan je nog best wat mee en daarna kan je altijd parttime HBO volgen, dat komt wel goed. Succes!

Reageer