ik ben 13 jaar en zit in 2 vwo. het gaat best goed op school enzo en ik haal gwn goede punten. maar ik voel mezelf heel rot. om te beginnen heb ik een lichte vorm van autisme en ben ik hoogbegaafd. ik ben ook hypermobiel en heb een bloedziekte von willebrand. als ik uit school kom na 45 minuten fietsen ben ik altijd heel moe. vooral in mijn hoofd. ik ga dan meestal op bed liggen. maar dan krijg ik mijn huiswerk weer niet op tijd af en dan raak ik weer in de stress. ik sport 5 dagen in de week en de andere 2 dagen oppas ik. ik kan heel slecht tegen prikkels en raak daar heel moe van. 's avonds val ik altijd pas na 2 uur in slaap. ik denk ook heel veel na over later. over hoe het er uit gaat zien enz. maar iedere keer als ik daaraan denk lijkt het alsof dat slechts een droom is die nooit gaat uitkomen. ik ben ook heel gestrest en ik raak van de kleinste dingen geïrriteerd al is het maar een tandenborstel of een chips dat kraakt. ik zou graag tips willen die me kunnen helpen om deze dingen goed te kunnen doen. ik ben trouwens echt slecht in het typen van verhalen en die opbouw enzo dusss doeiii. oja en ik zit niet op speciaal onderwijs ofzo ik zit gwn op een normale school die heel druk en groot is.
xxx