Vraag

mijn kat, kans op weg lopen?

  • 29 April 2022
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, ik ga op vakantie. Dus gaan we mijn kat wegbrengen naar iemand die op ze past. Maar daar gaan ze dus schilderen precies als mijn kat er is… ik ben bang dat zij wegloopt. Want alle ramen en deuren moeten open. Mijn oma past op haar. Dus als ze wegloopt kan mijn oma haar niet meer terughalen. 
hebben Jullie tips?  Ook hoe je het voorzichtig kan zeggen tegen mijn oma? Ik wil haar ook niet kwetsen ofzo! Ik hoop echt dat jullie kunnen helpen.. 

 

( ik kies trouwens voor emotionele problemen en gevoelens omdat ik dus bang ben. En ik niet weet wat ik moet doen enzo. Ik weet ook geen ander sub forum hiervoor) 

 

groetjes,

JooJoo


2 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi! Ik snap dat het kan voelen alsof je je oma beledigt als je haar verteld dat je bang bent dat ze niet goed oppast. Maar ik denk dus dat dat helemaal niet zo beledigend overkomt als je denkt. Als je gewoon tegen haar zegt: 'Wel uitkijken dat ze niet wegloopt hè?' dan komt dat helemaal niet onaardig over, als het aan mij ligt iig. 

Daarnaast keren katten vaak terug naar hun eigen huis. Toen mijn oom en tante eens verhuisden binnen de zelfde stad, is de kat nog een paar keer terug gelopen naar hun oude huis. Op dezelfde manier zal jullie kat misschien wel terug lopen naar jullie eigen huis, als jullie niet te ver weg wonen iig. Daarnaast komt ze waarschijnlijk terug als ze honger heeft en zin heeft in eten. 

Ik ga er trouwens van uit dat je ouders niet jullie kat bij de eerste de beste persoon dumpen, ze hebben er heus wel over na gedacht dat het schilderen moeilijkheden met zich mee kan brengen. Dus daar is vast over na gedacht. 

Anyway, maak je geen zorgen, het komt echt goed. Je kan altijd nog bellen met je oma in de vakantie om te vragen of het goed gaat met de kat. 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Succes! xxx

Heyyy Cody! Ontzettend bedankt voor je reactie! Ik heb er echt wat aan! Bedankt dat je me hebt geholpen! Ik kan het inderdaad op jouw manier doen! Super bedankt!!!!

Reageer