Skip to main content

Toen ik laatst aan het werk was kwam er iemand naar mij toe en diegene zei iets tegen mij. Eerst verstond ik niet goed wat diegene zei dus het werd nog een keer gezegd. Ik begreep deze persoon niet super goed volgens mij maar ik zei toch ja. Nu denk ik sinds die dag de hele tijd aan wat er werd gezegd. Ik heb deze persoon denk ik verkeerd begrepen en het ging waarschijnlijk over dat ik binnenkort weer moest werken en iets daarover. Maar nu ben ik dus bang dat ik iets fout ga doen als ik dan weer moet werken. Ik voel mij heel erg anxious en bent bang om te gaan werken. Ik heb het tegen mijn zus gezegd, zij zei dat ik het dan tegen mijn moeder moest zeggen maar ik weet niet hoe. Ik vind dat moeilijk. Sorry dat dit een beetje cryptisch is ik wil gewoon niet te veel weggeven. Ik moest eigenlijk ook gewoon even mijn hart luchten. Ik ben nog steeds ongelofelijk bang en ik weet niet wat ik moet doen. 

Hoi

Ik weet niet of je ondertussen al weer naar werk ben gegaan (zoja, hoe ging het?). Maar je hoeft je er helemaal niet zo gespannen over te voelen. Je doet waarschijnlijk erg hard je best en had het gewoon verkeerd begrepen. Wat ik zou doen is naar die persoon toelopen als je weer gaat werken en vragen wat diegene vroeg. Dat hoeft natuurlijk niet perse, maar het geeft jou waarschijnlijk wat meer duidelijkheid! Heel veel succes!


Reageer