Skip to main content

mijn gymdocent maakt rare opmerkingen naar mij toe

• November 17, 2025
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Hoi, vandaag had ik LO en ik houd van sporten, echt heeel erg. Het is meer dat ik me zo alleen voel omdat we zelf groepjes moeten maken😕 raden wie er natuurlijk overblijft… en dan moet ik bij mensen die mij pesten en ben ik een beetje stil en doe ik niet zo veel. Ook wil ik sh verbergen maar je moet een shirt met korte mouwen aan en dan doe ik mijn arm erover. Nu wou mijn gymdocent vandaag voor de 2e keer met mij praten en de vorige keer maakte ik héél duidelijk dat ik geen hulp wou. Nu ging hij een imitatie van mij doen die niet eens klopt dat ik een soort verlegen kind ben die niet praat. Hij zei daarna: ‘Je komt zo onzeker over, dat is niet nodig want je bent een hele mooie meid. Ik weet zeker dat er jongens zijn die jou wel willen. Kom op, borst naar voren!’ En ik weet niet zo goed of dit als compliment is bedoeld of anders… ik voel me er niet zo fijn bij, weten jullie wat ik kan doen?

alvast dankjewel!💝

2 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • November 17, 2025

Hoi,

Ik denk dat je LO-docent het goed bedoelde maar wanneer je je er niet fijn bij voelt moet je dat zeggen tegen je docent.

Groetjes,

ghast

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 18, 2025

Ik ben het eens met ​@justGhast  het klinkt niet meteen als heel erg. Borst vooruit is ook een uitdrukking. Maar toch als jij het niet comfortabel vind mag je dat best zeggen. Je kunt ook stappen ondernemen maar dat kan dan ook erge consequenties hebben voor hem. Misschien is het het beste om het eens met de Kindertelefoon 0800 0432 te bespreken zodat je het hele verhaal kunt vertellen en deskundige tips krijgt.

Groetjes Tjempie xxx