Hoi, ik zit met veel op dit moment.
Ten eerste, eten. Ik heb hier al een ander topic over, maar ik wil niet veel eten omdat ik bang ben om aan te komen en het liefst ook afvallen. Ik ben ook al wat afgevallen, ongeveer 2 kg. Als ik veel eet of iets ongezonds eet geeft dat me veel stress.
Die stress zorgt volgens mij voor buikpijn en vermoeidheid waar ik ook steeds last van heb. Ik had laatst weer erge buikpijn terwijl ik gewoon spinazie gegeten had. Ik ging zelfs aan de diarree. De dag erna had ik nog erg last van mijn buik en was ik heel erg moe. Denken jullie dat dit door de stress komt? Ik heb al eens bloed laten prikken, maar dat was helemaal goed.
Dan zit ik ook nog met schuldgevoelens. Ik voel me schuldig dat ik het zo goed heb, maar er andere mensen zijn die heel arm zijn. Ik vind dit huis best groot en nu willen mijn ouders de woonkamer en keuken helemaal veranderen, straks wordt het heel luxe en voel ik me nog schuldiger. Dan mis ik weer mijn oude, gewone huis waar het echt als thuis voelde (Ik ben verhuisd). We hebben bijvoorbeeld ook een gashaard en ik vind dat echt stom. Het is slecht voor het milieu, hij staat bijna niet aan en staat alleen maar in de weg en ik voel me ook schuldig want dat is ook best duur enzo. Maar, mijn ouders willen het uiteraard niet weghalen, ik juist wel, als dat ding weg is vind ik alles in de woonkamer prima.
Kunnen jullie mij helpen? Waardoor heb ik zo’n buikpijn en ben ik zo moe? Hoe kan ik mijn schuldgevoelens laten verdwijnen? Hoe kan ik van die eetgedachtes afkomen? En hoe moet ik het mijn ouders zeggen over de woonkamer?
Heel erg bedankt alvast!
Groetjes!