Skip to main content

Hi!

Ik ben anoniem, ik ben 14 en ik ga hier al me gevoelens typen. Omdat het me misschien oplucht.

 

Ik voel me nooit fijn meer ik word wakker voor school en denk gelijk van K*t ik wil helemaal niet naar school, dat komt vooral omdat ik dan me haar heb geknipt of ik zie er anders uit, als iemand dan er iets van zegt van krullen staan je niet zo goed.dan wil ik nooit meer krullen hebben. Ik weet niet wat ik er mee kan want ik wil niet leven met angst dat mensen me beoordelen. Daardoor is er veel ruzie in huis, als er dan ruzie is dan gaat mijn kleine zusje huilen, dan zegt me moeder (mijn naam) JE GEEFT IEDEREEN HIER STRESS, HET KOMT DOOR JOU (mijn naam) ! Ik voel me zo schuldig. Ik voel me eigelijk wel alleen, ik heb het gevoel dat niemand er voor me is want niemand snapt mijn gevoelens. 

 

Ik weet niet wat ik met deze gevoelens met doen.

 

Groetjes

An0nlem!

Hmmm dit is een lastige situatie, probeer tegen je ouders te zeggen dat je hetzwaar hebt en wat je voelt en dat ze daar een beetje rekening mee kunnen houden en als dat niet lukt moet je naar een psycholoog waarmee je kan praten dat kan trouwens ook met je mentor ofz. Hoop dat je hier wat aan hebt!!


Reageer