Skip to main content

mijn gevoelens

• May 8, 2026
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hey ik ben een jongen van 14 en ik heb heel veel emotie wisselingen enzo weet je dat ik van heel blij binnen 2 seconden naar heel boos ga of vredietig zeg maar en ik heb ook altijd een kutgevoel hebben jullie meschien tips alvast bedankt

2 reacties

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 8, 2026

hi ​@anoniempje5832 wat naar om te horen dat je zo voelt, maar het is ook fijn om te horen dat je ook nog wel blije momenten hebt. je bent 14 en dan veranderen heel veel dingen dat kan komen door de puberteit. en het is heel normaal dat je andere stemmingswisselingen hebt. dat hebben heel veel andere ook dus je bent echt niet de enige hier in. het kan vooral heel erg helpen om de dingen te blijven doen die je leuk vind en blij maken en er over praten met anderen kan ook heel erg helpen. ik hoop dat je nog andere reacties en tips van anderen mag krijgen.

liefs vie

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 9, 2026

zal misschien wel met de puberteit te maken hebben. als het een keer niet gaat zoals jij wil maak je dan niet druk en laat het los. richt je vooral op positieve dingen en zoek hulp bij iemand die je vertrouwt. op dit forum kun je best veel tips of informatie vinden.