Skip to main content

Mijn "gescheiden" ouders

• March 17, 2025
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

heyy, ik ben nieuw hier maar wou graag wat delen. Mijn ouders zijn bijna 2 jaar geleden uit elkaar gegaan maar niet op de best manier. Nu woont mijn vader weer bij mij en mijn moeder terwijl we dat niet willen. HELP!? Wat moet ik hiermee doen? mijn vader woont al bijna 1 jaar bij ons maar het is genoeg geweest. Het enige wat ze kunnen is schreeuwen en het is ook niet goed voor de mh van mij of mijn moeder

ben ik spoiled of is dit niet oké?

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@Anoniempjexofcc, nog welkom hier! Wat je beschrijft klinkt echt heel heftig en vooral ook erg stressvol voor jou en je moeder. Het is helemaal niet “spoiled” om dit niet oké te vinden. Je hebt het recht om je thuis veilig en rustig te voelen.

Als je vader blijft schreeuwen en het spanning brengt, kan dat echt zwaar zijn voor je mentale gezondheid. Misschien kun je met iemand praten die je vertrouwt, zoals een mentor, schoolpsycholoog, of een andere volwassene die kan helpen met zo’n lastige situatie. Zij kunnen soms ook bemiddelen of advies geven over wat je kan doen.

Je hoeft dit echt niet alleen te dragen. Het is oké om voor jezelf en je moeder op te komen en hulp te zoeken, want zo’n situatie hoort niemand lang te moeten meemaken.

xx liefs Wolf 🐺