Vraag

Mijn geheugen

  • 13 June 2019
  • 4 reacties
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hii

ik haat mijn geheugen !!! Weet je wat stom is ik onthoud alles wat ik zie !!!! Dat is zo k*t !waarom ? Mensen zeggen dat ik geluk heb dat ik een fotografische geheugen heb ! Dat is niet waar ! Een fotografische geheugen hebben is zo stom ik onthoud dingen die niet nuttig zijn wat ben ik ermee om te weten wat het syndroom van asperger is . Niks ! Ik haat mijn geheugen !!!!


Help me


groetjes

4 reacties

Vergeten is ook niet alles
ik denk dat het k*t is maar misschien kun je er tricks voor leren waardoor je je er minder aan gaat ergeren
Hoi. Ik heb door dat je er vooral de negatieve kanten van bekijkt. Je moet deze dingen proberen veranderen in positieve dingen. Je zal niet vaak dingen vergeten liggen, je gaat (volgens mij toch) gemakkelijker kunnen studeren. Gebruik deze eigenschap, je kan er zowel in je studies als in je latere beroep veel mee zijn als je dikke cursussen moet blokken! 😉 Ik weet dat het irritantig is, maar probeer niet te denken aan dingen die niet belangrijk zijn en je te focussen op dingen die wel belangrijk zijn om te onthouden. Heb je er weleens met je ouders over gepraat? Ze kunnen je mss ook handige tips geven want persoonlijk weet ik er niet veel over.

veel succes!
groetjes
Hoi. Ik heb door dat je er vooral de negatieve kanten van bekijkt. Je moet deze dingen proberen veranderen in positieve dingen. Je zal niet vaak dingen vergeten liggen, je gaat (volgens mij toch) gemakkelijker kunnen studeren. Gebruik deze eigenschap, je kan er zowel in je studies als in je latere beroep veel mee zijn als je dikke cursussen moet blokken! 😉 Ik weet dat het irritantig is, maar probeer niet te denken aan dingen die niet belangrijk zijn en je te focussen op dingen die wel belangrijk zijn om te onthouden. Heb je er weleens met je ouders over gepraat? Ze kunnen je mss ook handige tips geven want persoonlijk weet ik er niet veel over.

veel succes!
groetjes

HEy s

sorry voor het late antwoord

 

ik praat niet zo graag met mijn ouders over mijn problemen. Ik ben meer afgescheiden van mijn ouders.

Reageer