Vraag

Mijn ex- vriendin pakt mijn crush af

  • 12 January 2023
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Okay hey, im back again. Dus zoals je weet (of niet weet) heb ik een erge toxic vriendin. In ieder geval we zijn geen vriendinnen meer. Mijn bestie Lady Gaga en ik hebben (nadat we weer een ruzie hadden) besloten dat we er genoeg van hadden. Dit gebeurde allemaal maandag (denk ik) en nu negeert ze ons. En wij negeren haar.  Dus voor de vakantie (toen we nog vriendinnen waren) had ik hun verteld dat ik verliefd was op K (die komt ook voor in een andere topic) mijn bestie Lady Gaga was vroeger ook verliefd op hem maar vind het eigenlijk geen probleem. Dus blabla. 

 

Maar, mijn ex-vriendin en hij zijn heel close, omdat ze bij elkaar op de basisschool hebben gezeten. het ergste was ook nog dat toen de mentor plekken ging bepalen ze hun naast elkaar heeft gezet! Dat was eerst geen probleem (nou ik irriteerde me eraan maar zei het nooit hardop) maar toen die ruzie kwam begon ze in een keer allemaal met hem te flirten. Een vriendin van mij (we noemen haar S)  die achter mijn ex-vriendin en K zit vertelde dat ze hoorde hoe mijn ex-vriendin tegen K vertelde dat ik hem leuk vond. Dus, ik was zo pissig.  Ik wou haar ermee confronteren maar iedereen zei dat ik het maar gewoon niet moest doen.

 

Maar toen begon ze allemaal in een keer met K te flirten enzo, en ze heeft hem zelfs verkering gevraagd, maar hij zei nee. Maar ik voel me heel erg gekwetst en verraden. En toen ik erover praatte met Lady Gaga zei ze dat ik het van me af moest laten glijden maar dat lukt me niet. En ik maak al een paar dagen mijn huiswerk niet omdat ik zo afgeleid ben en dan worden al die leraren boos op mij, maar ik kan er niks aan doen.

Ik heb echt geen zin in morgen, of volgende week, of de week  erna, eigenlijk heb ik geen zin in de hele schooljaar.

 

Iemand help mij, plss. En bedankt voor lezen

 

Groetjes FashionDiva

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Nou, als hij nee zei, vindt hij jou miss we leuk!? 
 

Mij_Niet_Gezien 

Het is niet netjes van haar maar aan de andere kant vind ik ook wel dat als je niks hebt je ook niet kan zeggen dat een ander niet net zo goed achter iemand aan mag gaan. 

Reputatie 4
Badge +2

Nou, als hij nee zei, vindt hij jou miss we leuk!? 
 

Mij_Niet_Gezien 

Dat kan best 😄 Maar ik weet het niet zeker en ik word altijd verlegen in zijn buurt en begin ik onzin te ratelen waardoor ik niet met hem kan praten

Reputatie 4
Badge +2

Het is niet netjes van haar maar aan de andere kant vind ik ook wel dat als je niks hebt je ook niet kan zeggen dat een ander niet net zo goed achter iemand aan mag gaan. 

Ja, maar het probleem is dat ze hem niet eens leuk vind omdat ze al een andere crush heeft. Dus ze doet het alleen maar om mij te irriteren

Het is niet netjes van haar maar aan de andere kant vind ik ook wel dat als je niks hebt je ook niet kan zeggen dat een ander niet net zo goed achter iemand aan mag gaan. 

Ja, maar het probleem is dat ze hem niet eens leuk vind omdat ze al een andere crush heeft. Dus ze doet het alleen maar om mij te irriteren

Ja dat is een nare streek. Nou ja hij heeft nee gezegd dus lekker erboven staan

Reageer