Vraag

mijn ex heeft een nieuwe vriend, hoe ga ik er mee om?

  • 23 December 2019
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 17 en na een relatie van 3 jaar is die van mij 3 maanden geleden geëindigd,  tegen mijn wil in overigens, ik en mijn ex doen ons uiterste best om vrienden te blijven, omdat we dat ook heel lang waren voordat we een relatie kregen, er is alleen één probleem, ze heeft een nieuwe vriend en ze heeft het constant over hem, en hoe leuk ze het samen hebben, ik heb nog diepe gevoelens voor haar en het doet mij zo enorm veel pijn om iedere keer aan te horen hoe een andere jongen mij bijna compleet vervangen heeft, ik mis alles wat wij vroeger deden dan alleen maar meer omdat ze het nog steeds doet, alleen niet meer met mij, ik wil haar heel graag in mijn leven houden en vrienden blijven, ik heb haar ook al verteld dat het me pijn doet en ze doet haar best om het onderwerp te vermijden, maar tja het lukt gewoon vaak niet, wat moet ik doen? ik heb me nog nooit zo alleen en vervangbaar in mijn leven gevoeld


1 reactie

Hallo Cosmo :)

Ze lijd weer een eigen leven en krijgt weer nieuwe relaties, het voelt misschien niet fijn voor jou maar de relatie is niet voor niks uitgegaan waarschijnlijk en ze vindt die jongen nou eenmaal leuk, je kunt er niks aan doen. Zij zou het vast ook niet heel erg vinden als jij bijvoorbeeld een nieuwe vriendin krijgt of zou ze dat wel erg vinden? Ik zou gewoon relaxed doen en dan proberen weg te lopen als ze over haar nieuwe vriend begint.

-Dr8gon99

Reageer