Skip to main content

Mijn eerste topic!

• December 21, 2025
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Oceangirl
Forum|alt.badge.img

Heyyy beach girl hier :),

Ik ben 12 en een meisje. Ik ben heel verlegen, en gek. Ik heb ook wel al wat meegemaakt.. toen ik toen ik 8 was zijn mijn nonkel, oma en meme gestorven. Mijn oma heeft zelfmoord gepleegd en mijn meme had kanker. Ik heb het er altijd lastig meegehad. Maar er was een mama van een klasgenoot die ik als voorbeeld nam. Ze had het druk maar was altijd vrolijk en deed altijd haar best. Toen ik 11 was heeft ook zij zelfmoord gepleegd. En ook worstel ik met mezelf. Ik voel me namelijk niet goed in mijn vel. Ik heb ook weinig vrienden.Β 

Ik kan jullie steun en tips gebruiken!Β 

Xxx beach girl 🌊✨️🫢

4 reacties

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 23, 2025

Oh wat een heftige verhaal ​@OceangirlΒ  misschien om eens te bellen met de lieve medewerkers van de Kindertelefoon dan kan je je verhaal doen misschien lucht het op en kunnen ze je helpen. Wat heb je trouwens een leuke nickname ben je ook een fan van de zee? Ik hoop dat je je snel beter voelt😘πŸ₯°

Veel liefs

Β 

Seashell 😘 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 23, 2025

Hey! Allereerst een hug πŸ«‚ en je bent welkom! En je kunt overal over praten hier, we zijn er ook voor jou! Heftig wat je vertelt. Veel sterkte. 😘 Liefs, Tover xxx

Oceangirl
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 23, 2025

Hey beach girl hier :),

Dankjewel voor de lieve comentaar ​@Tover01Β en ​@SeashellΒ . En ja ik ben heel grote fan van de zee. We hebben daar een vakantiehuisje en dus ben ik vaak op het strand te vinden ☺️. Ik voel me door jullie ook echt welkom dus bedankt daarvoor!

Xxx beach girl 🌊🫢✨️

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 23, 2025

Ja tuurlijk ​@OceangirlΒ  ben jij welkom! Ik ben blij dat je dat ook zo voelt! Ook sterkte, je kan er hier over praten als je dat fijn vindtΒ 

Β