Skip to main content

hey beide mijn cavia's zijn dit jaar overleden en ik wilde dit gewoon even zeggen want ik ben heel bang dat ik ze ga vergeten of dat ik al hun foto's kwijtraak

Hoi, dat is natuurlijk verdrietig en het is heel lief dat je ze niet wil vergeten! Misschien kun je wat leuke foto's in een lijstje doen? En een grappige lieve foto als achtergrond of screensaver gebruiken op 1 van je apparaten. Plak een print in je agenda. Zulke dingen. Dan zie je ze vaak en vergeet je ze zeker niet! Sterkte.  

Groetjes liefs Tartan X 


Heyy, ik vind het zo zielig dat je cavia is overleden, sterkte nog en ik hoop dat die fijn rust.

Zoals tartan al zei, fotootjes zijn inderdaad erg leuk en dat zou ik zeker ook doen! 
Misschien kan je ook in een boekje al je leukste herinneringen die je hebt met je cavia's opschrijven en dan de rest van je familie zoals je moeder en vader enzo dat ook laten doen? Wat fotootjes uitprinten en dan daar ook in plakken en dan heb je uiteindelijk waarschijnlijk een heel leuk boekje met heel veel herinneringen van je cavia's, die je dan elke keer kunt pakken en terug lezen. Zo vergeet je je herinneringen met je cavia's vast niet! En als je dingen opschrijft vergeet je ze vaak minder snel zeggen mijn docenten op school altijd. 
Ik hoop dat dit helpt en nog heel veel sterkte 💗
Veel liefs, Honing 


Reageer