Vraag

mijn bsf laat me voelen like shit

  • 26 January 2022
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey ik ben momenteel 14 en zit in de derde. Ik ben al sinds de eerste bevriend met mijn beste vriendin. Ze is super aardig altijd tegen mij en ja.. ze is gewoon mijn bestie ya know. Maar wanneer er andere mensen zijn laat ze me voelen like shit. Ze laat me voelen alsof ik niks ben zonder haar en dat zij beter is dan me. Ze neemt volledige credit van dingen die we samen doen en dan vervolgens zegt ze ook nog eens dat het alleen maar door haar komt dat dit specifieke ding zo goed gaat. We hebben een goede band met de docenten, de docenten mogen ons echt, ze zijn basically onze matties op dit moment. Ze zegt steeds allemaal door mij of ja zonder mij zou dit nooit zo zijn. Dan hebben we ook nog een insta account gemaakt.. Nou ik had hem eigenlijk gemaakt en het was mijn idee, maar het was de bedoeling dat het wel een geheim bleef tussen mij en een andere vriendin dat wij achter dat account zaten. Maar ze vertelde iedereen die iets over het account zei dat zij erachter zat en als ik zeg ja en ik en dat andere meisje, zegt ze '’ja maar door mij bestaat ie en door mij gaat het zo goed'’ en '’ja mijn memes zijn grappig daarom volgen ze het'’ en '’door mij vinden docenten ons leuk en hebben ze allemaal een positieve reactie op het account'’. Het is trouwens een memeaccount voor de school.. Ook laat ze me voelen alsof ik alleen maar vrienden heb door haar en dat zij heel uniek is en ik totaal niet. En dit vertelt ze ook aan iedereen zo cassually. Ze flext echt kapot erg op dingen die niet zo zijn. Maar ik hoor dit drie jaar het begint tot me te dringen. Het is zo irritant. Ze doet alsof ze beter is met letterlijk alles. Ze flext haar engels en lacht mijn engels accent uit terwijl ie helemaal nie zo slecht is. ik heb vaker gehoord dat ik gewoon brits klink (van britse mensen). I feel like shit fr. Ik voel me echt waardeloos door haar, maar ik wil me vriendschap niet breken. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen. Ik durf het niet tegen haar te zeggen.. Ben ik aan het overdrijven?? 


2 reacties

Hey denk niet dat je overdrijft. Als zij je zo laat vallen is ze geen bff vind k.  Bad girly zoals ze doet tegen jou.  Jij maakt je boos en sad om haar en zij lolt lekker door. Jij bent een lieverd als ik dit lees en je wilt der niet laten droppen maar zij ? The good soul is yours denk k.  Ik hoop dat je missc iemand anders vind een verlegen iemand in je klas  die eiglk vet aardig is heb k ook gedaan en ja dat werkt.  zijn vaak de liefste cutyes boy of girl maakt niet uit.  Ik hoop dat je dr wat aan hebt :blush:  Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +9

He! 

Ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je nu voelt, maar een “bsf” die dit doet is niet je bsf. Zo’n soort mensen wil je eigenlijk niet close bij je hebben, want ik heb ook zo’n vriend die zich heel anders gedraagt als anderen erbij zijn. Je hoeft het niet direct tegen haar te zeggen, maar ik stel wel voor dat je langzaam steeds meer afstand van haar neemt. Er zijn zeker andere mensen die bevriend willen zijn met jou! En ik herinner je, jou “bsf” bepaalt niet wat jij waard ben. Jij bepaalt dat zelf! Laat jouw waarde niet beïnvloeden door anderen mensen! 

Reageer